מינויים

ליאור אשכול מונתה לתפקיד מנכ"לית חברת וולט ישראל

שינויים בצמרת חברת המשלוחים: אשכול בת ה-34 תחליף בתפקיד המנכ"ל את אמרי גלאי, שכיהן בתפקיד בחברה מאז החלה את פעילותה בישראל ב-2018, וכעת גלאי ימונה לתפקיד ניהולי של וולט באירופה
 

כפיר אדר | 
ליאור אשכול (צילום אסף קרלה)
חברת המשלוחים וולט מודיעה על מינויה של ליאור אשכול לתפקיד מנכ"לית החברה בישראל. אשכול, בת ה-34 נכנסת לתפקיד לאחר שורת תפקידים בכירים בחברות ישראליות ובינלאומיות.
המנכ"לית החדשה עבדה בחברת Procter&Gamble כמנהלת מותג, שם הובילה פרויקטים שונים אשר זכו להצלחה רבה וליישום בינלאומי בארה"ב ובאירופה. בהמשך עברה לבוסטון שם סיימה בהצלחה את לימודי ה- MBA בהרווארד, כשאת תקופת ההתמחות ביצעה בחברת אמאזון בסיאטל. בהמשך החלה את תפקידה במטה חברת WeWork. במהלך כהונתה ניהלה את אסטרטגיית החברה אל מול השוק התאגידי, יזמה ופיתחה מוצרים ושירותים חדשים שהפכו להיות חלק ניכר מהכנסות החברה.
היא מחליפה בתפקיד את אמרי גלאי, מי שכיהן בתפקיד מרגע תחילתה של הפעילות בישראל ב-2018 וכעת קודם לתפקיד ניהולי של החברה באירופה, ויהיה אחראי על פעילות החברה בכ-10 מדינות.
 
ליאור אשכול
, מנכ"לית וולט ישראל: "אני נרגשת להיכנס לתפקיד משמעותי זה בתקופה המורכבת שאנו נמצאים בה. אני מצטרפת לצוות של אנשים מוכשרים שהביאו לישראל שירות ייחודי, יעיל ובסטנדרט בינלאומי. אין ספק שמדובר באחריות גדולה ואפעל להמשיך לספק חווית שירות ממוקדת לקוח עבור כלל השותפים שלנו, בייחוד בימים לא פשוטים אלו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה