מינויים

גדעון אוזן מונה למנכ"ל מעריב אונליין

בעברו שימש אוזן בתפקידי ניהול בתפוז וב-Ynet. למעריב הגיע לפני כשלוש שנים, לפני כן כיהן כסמנכ"ל גלובס. מעריב: "אוזן הוא הבחירה הטבעית להוביל אחרי שהביא את פעילות השיווק הדיגיטלית באתר לגידול של אלפי אחוזים"
שרון טל |  2
גדעון אוזן (צילום ציון פרנקו)
קבוצת הג'רוזלם פוסט הודיעה על מינויו של גדעון אוזן למנכ"ל מעריב אונליין. אוזן, 45, הוא אחד ממנהלי השיווק והמכירות הוותיקים בענף התקשורת, כאשר עיקר התמחותו היא בתחום המדיה הדיגיטלית.
בעברו שימש אוזן בתפקידי ניהול בתפוז וב-Ynet. למעריב הגיע לפני כשלוש שנים, לפני כיהן כיהן כסמנכ"ל גלובס.
ממעריב נמסר: "אוזן הוא הבחירה הטבעית להוביל את מעריב אחרי שהביא את פעילות השיווק הדיגיטלית באתר לגידול של אלפי אחוזים, ביסס את פעילות האונליין בערוצי המדיה השונים, יזם תוכן מייצר טראפיק, ובנה מנועי צמיחה פרוגרמטיים, בד בבד עם תהליכי התייעלות בארגון".
אוזן: "אני גאה להוביל מותג כה חשוב בתקשורת הישראלית בתקופה מאתגרת ומרובת שינויים ואני פועל לכך שמעריב ימשיך לצמוח באותו הקצב בו אנו גדלים כיום. הודיתי לבעלי הקבוצה, אלי עזור, על האמון ועל הכלים והתנאים שהוא מעמיד לרשותי כדי להגיע לשיאים חדשים, בכל פעם מחדש".
מינויו של אוזן מגיע אחרי תקופה רבת שינויים במעריב: קבוצת הג'רוזלם פוסט, שמעריב הוא חלק ממנה, רכשה את אתר "וואלה" ועוד לפני כן, מנכ"ל הקבוצה, מוטי בר זיו, עזב את עולם הפרינט לטובת תפקיד המשנה למנכ"ל רשת 13.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם בנאדם נדיר ותותח על! (ל"ת)
    יוסי 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מנכ"ל! מנהל כללי יעני!!! וואללה!!!!!
    שמואל שניצל 01/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולחדשות בהרחבה: מנהל כללי (מנכ"ל) של גוף זעיר שנדרש מיקרוסקופ רב עוצמה כדי להבחין בו...
    סגור