מינויים

גל קול מונה למנהל הפעילות של חברת הסטארט אפ Elevation בישראל

קול היה בעברו מנהל פרויקטים במשרד ראש הממשלה ולאחר שניהל בהצלחה את הפרויקטים הלאומיים של אלביישן, קודם לתפקיד הנוכחי, אבי שניר, מנכ"ל Elevation: מברכים על קידומו של גל, יתרום מהניסיון הרב שלו
כפיר אדר | 
גל קול (צילום יחצ)
מנכ"ל ומייסד חברת הסטארט אפ Elevation, אבי שניר, הודיע על מינויו של גל קול לתפקיד מנהל הפעילות של  החברה בישראל. קול בעל ותק של שנים רבות במגזר הפרטי והציבורי, ובעברו אף היה מנהל פרויקטים במשרד ראש הממשלה.
במסגרת פעילותו בElevation גל בנה והוביל את פרויקט TechFactory ביוזמת גוגל, תכנית מיוחדת שהחברה בנתה להגדלת פריון העבודה במפעלי תעשייה בישראל, ע"י הכשרה ייעודית לשימוש בטכנולוגיה מבוססת דאטה במפעלים.
חברת Elevation הוקמה בשנת 2014 ומתמחה בבניית אקדמיות להכשרות פנימיות בחברות וארגונים - הכשרה מחדש ושדרוג עובדים קיימים, הכשרת קהלי יעד מגוונים לבניית אקו – סיסטם והכשרות ללקוחות פוטנציאליים לשימוש אופטימלי במוצרי החברה.  
אבי שניר, מנכ"ל Elevation, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של גל לצוות ההנהלה ומאחלים לו בהצלחה בתפקיד החדש. גל מביא איתו ניסיון ארוך שנים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, ואנו בטוחים שכניסתו של גל לתפקיד מנהל הפעילות בישראל תסייע לנו להמשיך לצמוח ולהוביל את השוק בפתרונות הכשרה מתקדמים. אתגרי התקופה, מהפכת האוטומציה ומשבר הקורונה רק הגביר את הצורך בפתרון שלנו, במיוחד בישראל.".
גל קול עצמו הסביר: ״אני שמח להצטרף לצוות מעולה של מנהלים שמייצרים אימפקט משמעותי על מנת לשפר את חייהם של אנשים וחברות באמצעות למידה וכישורים חדשים. הפתרון המקיף שאלביישן מציעה לכל אתגר בתחום הלמידה וההכשרות לארגונים וסביבתם הוא שובר שוויון בכלכלה התחרותית של היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה