מינויים

יום האישה: סיגל עבודי ואווה חסון נבחרו לשופטות בפסטיבל קאן

לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (8 במרץ), חושפים איגוד הפרסום והבצפר של חברות הפרסום, נתון מעודד הנוגע להצלחת נשים בענף הפרסום בישראל וכמו כן, שתי נשות פרסום מונו לשופטות בפסטיבל קאן.

מערכת ice | 
פסטיבל קאן ליונס (צילום יח"צ)

לרגל יום האישה, הבוקר נחשף כי שתי נשות קריאייטיב מצליחות נבחרו לשפוט בפסטיבל קאן בעוד כי רק כ- 10% מתפקידי הניהול הבכיר בענף הפרסום מאוישים ע"י נשים, הצלחתן המקצועית גדולה מחלקן בתעשיית הפרסום.
 

סיגל עבודי, מנהלת קריאייטיב ראשית במשרד פרסום מקאן תל אביב, נבחרה לשופטת בפסטיבל קאן 2021 בקטגוריית Direct  - בחבר השופטים לפרסי אריות.
לסיגל היסטוריה מרשימה של זכיה באריות בקאן LIONS - 1 גראנד פרי,4 זהב
3 כסף, 3 ארד.

אווה חסון, מנהלת תחום הטרנדספוטינג ופלנרית קריאייטיבית 
ב- BBR Saatchi & Saatchi נבחרה לשופטת בפסטיבל קאן 2021 בקטגוריית .Brand Experience & Activation Shortlist  גם לאווה עבר לא מבוטל של זכיה באריות בקאן LIONS - 2 זהב, 5 כסף, 7 ארד.
וכשכבר ברור כי בכוחן של הנשים להוביל, גם הבצפר של חברות הפרסום מספק נתונים מרשימים להצלחתן של נשים בתעשיה, מתוך 12 מסלולי לימוד בבצפר - 6 מסלולים מנוהלים ע"י נשים:
הדס ליבר (קופירייטינג) גלית גלבוע (ארטדיירקשן) גיתית בראון (וידיאורייטינג) אורית גניס (אסטרטגיה ושיווק) שלי יערי (שיווק דיגיטלי) מיטל בן יהודה (רדיו)
יגאל בראון מנכ"ל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום: "מעבר לעובדה המוכחת כי לנשים יכולות קריאייטיביות שאינן נופלות מגברים, במרבית המקרים, עליהן להפגין יכולות ניהול, במקביל להיותן אימהות במשרה נוספת. בכל מקרה חלקן הנמוך בתפקידי ניהול אינו מייצג את יכולותיהן המקצועיות הגבוהות.
מול חלקן הכמותי היחסית הנמוך בפסגה, דווקא בתחילת הדרך הן הרוב. די לראות את מספר הנשים בקרב הסטודנטים בבצפר של חברות הפרסום. מתוך 450 סטודנטים בשנת לימודים – 72% הן נשים. עלינו לשאוף ליותר נשים שתגענה לתפקידים בכירים בענף הפרסום, מה שלבטח ישביח את התוצר הקריאייטיבי של התעשייה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה