מינויים

רועי קצירי עוזב את גלובס, מונה למנהל אתר investing.com ישראל

בתפקידו האחרון כעורך וכתב בכיר בגלובס היה קצירי אחראי על תחום המטבעות הדיגיטליים ועל טורי המומחים בתחום שוק ההון. קודם לעבודתו בגלובס, שימש עורך בעיתון הכלכלי דה מרקר
יהודה לוינגר |  2
רועי קצירי (צילום איל יצהר)
הפורטל הפיננסי הבינלאומי investing.com, מאתרי השווקים הפיננסיים הפופולריים ביותר בעולם, מעוניין להרחיב את בסיס המשתמשים שלו גם בישראל. לצורך כך, מונה לראשונה מנהל למהדורה העברית של הפורטל - ולתפקיד נכנס רועי קצירי, שקודם לכן היה עורך וכתב בכיר במדור שוק ההון של עיתון "גלובס".
בתפקידו החדש כמנהל אתר investing.com ישראל, יהיה קצירי אחראי על פיתוח, כתיבה ועריכה של תכנים חדשים, נוסף על ניהול וקידום האתר, גיבוש שיתופי פעולה עם תעשיית הפיננסים הישראלית והרחבת החשיפה של האתר לציבור הישראלי. 
"אחרי יותר מ-4 שנות עבודה ב'גלובס', ולפני כן 8 שנים ב-TheMarker, אני שמח לצאת לדרך מקצועית חדשה - וגאה להצטרף לאתר הפיננסי המוביל investing.com", אמר קצירי. "יש בישראל צימאון גובר והולך לתכנים חדשותיים ומקצועיים בתחומי שוקי ההון וההשקעות, ו-investing.com הוא המקום הטוב להרוות את הצמא הזה. אני מאמין שהקוראים הרבים שעקבו אחרי הכתבות שלי ב'גלובס' בשנים האחרונות, בעיקר בתחום מטבעות הקריפטו, ימשיכו לעקוב אחרי ב-investing.com - ועוד רבים אחרים יצטרפו אליהם".
בתפקידו האחרון כעורך וכתב בכיר בגלובס היה קצירי אחראי על תחום המטבעות הדיגיטליים ועל טורי המומחים בתחום שוק ההון. קודם לעבודתו בגלובס, שימש עורך בעיתון הכלכלי דה מרקר, מנהל קריאייטיב בקבוצת אורפאן, תסריטאי טלוויזיה, ובתחילת דרכו המקצועית תחקירן טלוויזיה, בין השאר, בתוכנית התחקירים "עובדה".
קצירי הוא בעל תואר ראשון בתקשורת וחינוך מאוניברסיטת בר אילן, בוגר בית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה במגמת תסריטאות ובוגר לימודי הנדסת תוכנה בבית הספר להנדסאים תל אביב. 
פלטפורמת investing.com, הכוללת אתר ואפליקציות עם 33 מהדורות ב-25 שפות, מספקת חדשות, ניתוחים, תכנים מקצועיים ומידע בזמן אמת על יותר מ-300 אלף מכשירים פיננסיים הנסחרים בשוקי ההון. investing.com הוא אחד משלושת אתרי השווקים הפיננסיים הפופולריים ביותר בעולם: תנועת הגולשים בו מגיעה ליותר מ-60 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש ומובילה ליותר מ-4 מיליארד דפים נצפים בחודש. החברה מעסיקה כ-250 עובדים במשרדיה בישראל, בספרד ובסין. 
מהנהלת investing.com נמסר: "אנו שמחים על מינויו של רועי קצירי למנהל אתר investing.com ישראל ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד. כחברה גלובלית שהמטה שלה יושב בישראל, אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק מערכת היחסים שלנו עם הציבור הישראלי כולו, ועם קהילת הפיננסים הישראלית בפרט - ומצפים לחזק את הקשר הזה באמצעות האתר הישראלי שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתוי לא משהו
    בדון 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    כתב מעולה
    סיוון 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיהיה בהצלחה
    סגור