מינויים

חברת הסייבר Apiiro של עידן פלוטניק מינתה מנהל מכירות עולמי חדש

דייויד פרנץ', לשעבר ה- VP of Sales בחברה של מיקי בודאי, טרנסמיט סקיוריטי, מונה לתפקיד ה-CRO בחברת סטארטאפ הסייבר הישראלית. מינויו של פרנץ' מגיע לאחר ההשקה המוצלחת של החברה באוקטובר 2020 וגיוס ראשון של 35 מיליון דולר

כפיר אדר | 
דייויד פרנץ (צילום יחצ)

סטארט-אפ הסייבר הישראלי Apiiro הודיע היום על מינויו של דייויד פרנץ' לתפקיד ה-CRO (מנהל מכירות עולמי) בחברה. פרנץ' מצטרף ל-Apiiro לאחר שסיים את תפקידו בחברה הציבורית Qualys העוסקת בתחום אבטחת המידע, שם שימש כסגן נשיא בכיר.
פרנץ' מביא עמו לתפקיד למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום אבטחת המידע, כאשר הוביל חברות רבות עוד מהשלבים המוקדמים שלהן ועד להנפקה. לפני תפקידו ב- Qualys הוביל פרנץ' את המכירות בחברה של מיקי בודאי Transmit Security, מייסד אימפברבה וטראסטיר.
Apiiro פיתחה פלטפורמת Code Risk ראשונה מסוגה בענף אשר מאפשרת לכל סוג של אירגון להאיץ את תהליכי הפיתוח בצורה מאובטחת בהתאם לסיכונים העסקים. מאז ההשקה של החברה באוקטובר 2020, היא גדלה בצורה מטאורית ומייצרת רווחים של מליוני דולרים. כחלק מצוות ההנהלה ב-Apiiro יהיה אחראי פרנץ' על גידול המכירות והצמיחה המהירה של החברה ברחבי העולם.
פלוטניק, מנכ"ל ומייסד Apiiro ציין: "ענף פיתוח תוכנה מבוססת ענן ממשיך להרקיע שחקים והסיכונים האבטחתיים והרגולטורים רק מתעצמים והם רבי מימדים. Apiiro נמצאת במקום אסטרטגי להוביל את השוק ע"י טכנולוגיה ייחודית המשלבת ניתוח היסטורי ומתמשך של הקוד, הבנת הידע של המפתחים, הבנת הצרכים העסקיים וחיבור בין כל הכלים והתהליכים של הלקוח. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לפלטפורמה של Apiiro לחזות רק את הסיכויים הרלוונטיים ולתקן אותם לפני שהם מגיעים ללקוח. היכולת המוכחת של דיוויד להוביל חברות לכדי צמיחה מהירה והדרישה הגדולה מלקוחות, תסייע ל-Apiiro להתרחב בשווקים הרלוונטיים ברחבי בעולם ולמצב אותה כחברה החדשנית והמשפיעה ביותר בענף זה".
דיוויד פרנץ, מנהל מכירות עולמי ב-Apiiro ציין: "אני נרגש מאוד מהצטרפותי ל-Apiiro, חברה שעתידה לשנות את פני התעשייה. שיפור הפרודוקטיביות של תהליכי הפיתוח יצרה הזדמנויות מדהימות עבור חברות מכל הסוגים והגדלים לפיתוח תוכנה בתוך החברה עצמה, אך השאירה את כל נושא ניהול הסיכונים מאחור. הדרך הנכונה היא לייצר פלטפורמה אחת לצוותי הפיתוח, האבטחה והרגולציה שתאפשר עבודה משותפת, בכדי לספק מוצר בטוח הרבה יותר משלב התכנון, דרך תהליך הפיתוח, ועד ההטמעה שלו בענן. אפיירו מבינה זאת ומחברת בין כל הגורמים הללו ובכך ממזערת סיכונים".
מינויו של פרנץ' מגיע לאחר ההשקה המוצלחת של החברה באוקטובר 2020 וגיוס ראשון של 35 מיליון דולר אותו הובילו שתי הקרנות המובילות בעולם Greylock (השקיעה ב-Plao Alto Networks, Imperva, Skyhigh Networks ועוד) ו-Kleiner Perkins (השקיעה ב-Google, Amazon, Fortify, Mandiant ועוד). בזמן קצר מאוד גייסה החברה לשורותיה בסיס לקוחות רחב שצומח במהירות, הכולל עשרות ארגונים וחברות, החל מעסקים קטנים וכלה בארגונים גדולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה