מינויים

רועי שקד מונה למנהל החטיבה לביטוח כללי בהראל ביטוח

שקד ירכז את הניהול של החטיבה לביטוח כללי בנוסף לניהול חטיבת דקלה,  ליאור שיינין שמשמש כסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף פרט בחטיבת ביטוח כללי, יתמנה למנהל תחום פרט בחטיבה ויהיה אחראי על תחום הרכב, דירות, העסקים והפיתוח העסקי של התחום תחתיו
כפיר אדר | 
רועי שקד ליאור שיינין (צילום מיה כרמי דרור סיון פרג)
רועי שקד, שעובד בקבוצת הראל כ-26 שנים ואחראי כיום על ניהול חטיבת דקלה שמרכזת את הטיפול בביטוח הסיעודי הקבוצתי של חברי קופת חולים כללית ולפני כן ניהל רועי את מערך התביעות בחטיבה לביטוח כללי בהראל יקודם למנהל חטיבת הביטוח הכללי בחברה. רועי וליאור ייכנסו לתפקידם ב-1 ביולי.
במסגרת תפקידו החדש ירכז שקד את הניהול של החטיבה לביטוח כללי בנוסף לניהול חטיבת דקלה. ליאור שיינין בן 50, משמש כסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף פרט בחטיבת ביטוח כללי בהראל, יתמנה למנהל תחום פרט בחטיבה ויהיה אחראי על תחום הרכב, דירות, העסקים והפיתוח העסקי של התחום תחת רועי. לפני שהגיע להראל שימש ליאור שיינין כסמנכ"ל בכיר בחברת AIG שם ניהל את תחום הפרט ואת מערך ההפצה של החברה.
מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל, איחל הצלחה לרועי ולליאור בתפקידיהם החדשים, וציין כי הראל תמשיך להשקיע משאבים ניהוליים וטכנולוגיים רבים בתחום הביטוח הכללי לאור חשיבותו הרבה להראל ומרכזיותו בסל המוצרים של הלקוחות".
עוד הוסיף: "ביטוח הרכב, הדירות ובתי העסק הם התחומים בהם ההשקעה של הראל בדאטה וביישומים דיגיטליים ללקוח ולסוכן באה לידי ביטוי בצורה ברורה המאפשרת להתאים את המוצר והמחיר למאפייניו של כל לקוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה