מינויים

הבלוקצ'יין בישראל: וויטסמוק הופכת ל"טקטונה" וממנה דירקטוריון

חברת הנכסים הדיגיטליים וויטסמוק, בהובלת היו"ר יריב גילת והמנכ"ל יוסי ברנע, מודיעה הבוקר (שני) כי היא משנה את שמה ומצרפת מינויים חדשים לדירקטוריון החברה
שירה יום טוב |  1
יריב גילת טקטונה (צילום יחצ)
חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה, בהובלת היו"ר יריב גילת והמנכ"ל יוסי ברנע, מודיעה הבוקר (שני) כי היא מצרפת מינויים חדשים לדירקטוריון החברה. יו"ר טקטונה יריב גילת התייחס למינויים ומסר, "שמח על הצטרפותם של חברי הדירקטוריון החדשים שמביאים איתם ניסיון בתחומים עסקיים, רגולטורים, פיננסים ובטחונים. יחד נייצר פלטפורמת מוצרים פיננסים המושתת על בסיס טכנולוגית הבלוקצ'יין".
מדובר בשחקני חיזוק מרשימים לדירקטוריון חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (לשעבר וויטסמוק תוכנה), שפועלת בתעשיית הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים. לאחר אישור האסיפה הכללית, טקטונה, בהובלת היו"ר יריב גילת והמנכ"ל יוסי ברנע, מצרפת לשורות הדירקטוריון את בכירי העולם הפיננסי, יעל אנדורן וברק סורני, ואת סגן ראש המוסד לשעבר אהוד לביא. כשלצידם בדירקטוריון ימשיך לכהן ניר ברונשטיין.
במקביל, החברה השלימה תהליך של מיתוג מחדש לאור הכניסה לפעילות בתחום הנכסים הדיגיטליים ותעשיית הבלוקצ'יין ומחליפה את שמה ל'טקטונה' (Tectona).  יעל אנדורן כיהנה בשורה של תפקידים בכירים במגזר העסקי והציבורי, לרבות מנכ"לית משרד האוצר ומנכ"לית עמיתים, והינה מייסדת ושותפה מנהלת של CapitalA, העוסקת בייצוג והשקעות של גופים גלובליים.
ברק סורני מסר , "לישראל יש יתרונות יחסיים רבים שממקמים אותה בעמדה מצוינת להיות מובילה עולמית בתחום הנכסים הדיגיטליים ותעשיית הבלוקצ'יין, ואני נרגש להצטרף לדירקטוריון טקטונה". סורני כיהן בשורה של תפקידים בכירים במגזר הפיננסי ובתפקידו האחרון כיהן סורני במשך יותר משלוש שנים כמנכ"ל פסגות – עד לאחרונה, אחד מבתי ההשקעות הגדולים בישראל, שניהל נכסים פיננסים בשווי של כ-190 מיליארד שקל.
במקביל ולסירוגין, שימש סורני כיו"ר דירקטוריון פסגות גמל ופנסיה, יו"ר דירקטוריון פסגות קרנות נאמנות, יו"ר דירקטוריון פסגות ניירות ערך, יו״ר ועדת האשראי הפנימי של הקבוצה והאחראי על הפעילות הנוגעת לנכסים הלא סחירים (אשראי, קרנות השקעה פרטיות, נדל"ן ותשתיות). סורני מכהן כיום  כדירקטור וכחבר ועדת  השקעות במספר גופים פיננסיים בישראל.
אהוד לביא שכיהן בתפקיד סגן ראש המוסד, ועסק בפעילות ביטחונית לאומית חשובה, ועבר בשורה של תפקידים בכירים במוסד במהלך 34 שנות שירותו, והוביל מבצעים מורכבים לצד פעילות מדינית וביטחונית.  לאחרונה מונה לביא לחבר בוועד המנהל של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו'. לביא מסר על מינוי, "שמח להצטרף לדירקטוריון טקטונה ולפעילות הענפה של החברה בתעשיית הנכסים הדיגיטליים. דירקטוריון מגוון עם אנשים מתחומי מומחיות שונים הוא נכס לכל ארגון". 
טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הקריפטו ותעשיית הבלוקצ'יין. לצד פעילות מסחר מתקדם במטבעות דיגיטליים, החברה עתידה להציג בקרוב מכשירים פיננסיים עבור משקיעים מוסדיים וכשירים שיאפשרו חשיפה לנכסי בסיס דיגיטליים ולתעשיית הבלוקצ'יין. בנוסף, החברה עתידה להקים קרן הון סיכון להשקעה במיזמים שונים העוסקים בתחום טכנולוגיות הבלוקצ'יין והמטבעות הדיגיטליים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול .. (ל"ת)
    אבזזזזז 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור