מינויים

יוניסטרים מודיעה על המנכ"לית הבאה של העמותה

עמותת יוניסטרים המקדמת יזמות עסקית בקרב בני נוער בפריפריה הודיעה היום על מינוי חדש לתפקיד מנכ"לית החברה שלה אחרי שהמנכ"ל המכהן סיים את תפקידו
מערכת ice | 
יפעת בכור (צילום שחר עזרן)
עמותת יוניסטרים הודיעה על מינוי חדש לתפקיד מנכ"ל העמותה, שמקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים. יפעת בכור שכיהנה עד כה שמנהלת תחום החדשנות והפיתוח העסקי של ארגון "תגלית" בצפון אמריקה תקבל את המינוי ותהפוך למנכ"לית העמותה.
בכור בעלת תואר שני בשיווק וניהול מהBaruch College ,City University of New York- ותואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל. היא עמיתה בארגון מעוז וחברה בתכנית המנהיגות של ה-Schusterman Fellowship.  
בכור מגיעה ליוניסטרים מארגון תגלית, בו שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום החדשנות והפיתוח העסקי של הארגון בצפון אמריקה. במסגרת תפקיד זה, קידמה תהליכים אסטרטגיים ארגוניים ושיתופי פעולה שתומכים בחזון הארגון ומקדמים את החיבור והרלוונטיות שלו לקהלי היעד השונים שלו בעולם. בתפקידה הקודם בארגון, הובילה יפעת את תכנית המנהיגות העסקית "תגלית אקסל".
את פעילותה בעולמות הפילנתרופיה החלה יפעת בניו יורק בארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), בו הקימה את מחלקת השיווק ושימשה כסמנכ"לית השיווק למשך מספר שנים, בטרם עברה לתגלית. קודם לכן עבדה במחלקת השיווק ברשת התיאטראות האמריקאיתLoews Cineplex  ובחברת Publicis  ישראל.
בימים אלו חוזרת יפעת משהות ארוכה בארצות הברית עם משפחתה. בכור מחליפה בתפקידה את אסף וייס, אשר שימוש מנכ"ל העמותה בשנתיים האחרונות. מנכ"לית עמותת יוניסטרים הנכנסת הגיבה למינוי ואמרה, "כבר 20 שנה שיוניסטרים מחוללת שינוי חברתי אדיר בישראל ואני גאה על הזכות שניתנה לי להוביל ארגון פורץ דרך זה. אני שמה לעצמי למטרה לפעול להעצמתם של בני נוער וצעירים על ידי חיבור בין קהילות, יחידים ומגזרים שונים. שיתופי פעולה אלו אשר נבנים על יסודות של חדשנות ויזמות מעניקים כלים, כישורים וערכים חשובים להצלחה ומייצרים אימפקט משמעותי עבור אלפי משתתפי יוניסטרים מדי שנה" . אני רוצה להודות לרוני צארום מייסד ויו"ר יוניסטרים ולחברי הדירקטוריון של העמותה על האמון שנתנו בי וכן לומר תודה לכל חבריי בתגלית על השנים המרתקות והמשמעותיות האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה