מינויים

מנהל הדיגיטל של כאן קיבל מינוי מפתיע מבנט

משרד ראש הממשלה הודיע הערב על מינו יחדש לתפקיד שלא אויש כבר 5 שנים: ראש מערך ההסברה הלאומי. מי שנבחר לתפקיד הוא מנהל חטיבת הדיגיטל של כאן מאז הקמתה
מערכת ice |  1
אלעד טנא (צילום טוויטר משרד ראש הממשלה)
אלעד טנא שעומד מאחורי חטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור כאן וכיהן כמנהל החטיבה בשש השנים האחרונות, מאז הקמתה, עומד בפני מינוי חדש שקיבל מידיו של ראש הממשלה נפתלי בנט. 
משרד ראש הממשלה פרסם לפני שעה קלה את המינוי ובציוץ בטוויטר נכתב, "ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום על מינויו של אלעד טנא לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי. טנא, סרן במיל׳ ביחידת דובר צה"ל, תושב מודיעין, בעל תואר ראשון ושני בתקשורת ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן, מכהן כיום כסמנכ"ל וראש חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי".
טנא שימש בעבר בתפקידים רבים בתחום התקשורת ובין היתר כיהן כסגן עורך עיתון מעריב, סגן עורך מקור ראשון, עורך אתר RNG, וכמו כן היה שותף להקמה של אתר ynet. טנא הקים את חטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי שמלווה אותו מראשית דרכה, עוד טרם העלייה לערוצים ומאז הוא מוביל את התחום בגוף הציבורי. 
 
התפקיד שיקבל לידיו טנא הוא כאמור ראש מערך ההסברה הלאומי - מדובר בתפקיד שלא כיהן בו איש בחמש השנים האחרונות. האחרון שהיה בתפקיד הוא מי שמכהן היום סמנכ"ל בפרטנר תקשורת, לירן דן שמונה על ידי בנימין נתניהו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן לשלם על האיתרוג והתמיכה?
    גל 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרות לעיתונאים, ואף אחד לא מרים גבה, זה לא שוחד? אוקי, ספרו לעצמכם מה שתרצו..
    סגור