מינויים

הטלטלה בוואלה: אחרי העזיבה הדרמטית, זה המנכ"ל החדש

לפני שבוע וחצי פרש מתפקידו באופן מפתיע מנכ"ל וואלה אחרי שנים שכיהן בחברה בתפקידים שונים, וזאת בעקבות חקירת אילן ישועה במשפט נתניהו. כעת מודיעים בוואלה על מינוי חדש לתפקיד
שירה יום טוב |  2
בית וואלה (צילום אלכסנדר כץ)
אחרי הדרמה בצמרת הניהולית של וואלה, הבוקר דווח על מנכ"ל חדש לחברה. כזכור, לפני כשבוע וחצי, הודיע עידו אשד, מנכ"ל וואלה היוצא על רצונו לפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה, וזאת ברקע חקירות אילן ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר, כמו גם החשיפות האחרונות על עורך האתר ערן טיפנברון.
כעת מודיעים בוואלה על מינוי חדש לתפקיד המנכ"ל, הישר מזכיינית הטלוויזיה קשת, כשמי שייכנס לתפקיד הוא עידן אלרום, שכיהן עד לאחרונה המשנה למנכ"ל mako מקבוצת קשת
.
אלרום נבחר מבין שורה של מועמדים שנבחנו לתפקיד. אלרום נחשב לאיש מקצוע מוערך שברקורד המקצועי שלו נכללים תפקידים בכירים בשורה הראשונה של גופי המדיה והשיווק בישראל. ב-2014 הצטרף לגלובס, בה שימש כמנכ"ל פלטפורמת המסחר הפיננסי המקוון של הקבוצה.
בהמשך שימש כסמנכ"ל משרד הפרסום יהושע/TBWA, שנמנה על החמישייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל, וכמנכ"ל TBWA Digital. כאמור, בתפקידו האחרון הוא שימ כמשנה למנכ"ל מאקו מקבוצת קשת, אליה הגיע ב-2017, בתקופה קריטית עבור גופי השידור, בה נערכו לפיצול ערוץ 2 – והוא קיבל את האחריות לשיווק וקידום כלל מיזמי הדיגיטל של הקבוצה, שיווק נכסי הקבוצה השונים וניהול קידום תכניות קשת בדיגיטל. בהמשך היה מעורב במהלכים מהותיים ובהם השקת וקידום אתר החדשות N12.
מינויו של אלרום, עו"ד ובעל תואר במשפטים מכוון, בין היתר, לפתוח עידן חדש באתר התוכן הוותיק בישראל, להקים מוצרים ופלטפורמות חדשות, לרענן ולייעל את המערכות והחטיבות המקצועיות השונות, ולהגדיל את פעילות נכסי המדיה הנמכרים בוואלה. הוא ייכנס לתפקידו בתקופה הקרובה.
עידן אלרום מסר: "אני נפרד ממקום שהיה עבורי בית ומאנשים שהיו ויישארו יקרים ללבי. אני רוצה להודות באופן אישי לאורי רוזן, לאבי ניר ולהרבה אנשים מוכשרים שזכיתי לעבוד איתם בהנאה גדולה. עכשיו הזמן להצמיח דברים חדשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמנכל מכירות
    חיותה 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק כשישכיל להיפטר מהממונה על המכירות שם שנזקיו האדירים לפורטל עולים על כל דימיון יוכל לעלות ולהצליח
    סגור
  • מדויק
    סיוון 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אכן איש לא חכם בלשון עדינה שבעוד יומיים נשמע ש"הודיע על פרישתו מהאתר"..
    סגור