מינויים

דרמה באתר וואלה: המנכ"ל עידו אשד פורש מתפקידו

אחרון דור מייסדי האתר וואלה, עידו אשד, פורש היום מתפקידו וזאת לאחר 25 שנים בתפקידים שונים באתר. ברקע הדברים: חקירות אילן ישועה - המנכ"ל לשעבר, וחשיפות חדשות על העורך ערן טיפנברון
מערכת ice |  1
בית וואלה (צילום מערכת אייס)
ברקע חקירות אילן ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר, כמו גם החשיפות האחרונות על עורך האתר ערן טיפנברון, עידו אשד - מנכ"ל וואלה, הודיע היום (רביעי) לדירקטוריון וואלה על רצונו לפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה.
אשד, בן 50, משמש בתפקיד המנכ"ל זה למעלה משנתיים, ועובד בוואלה מאז הקמת האתר לפני כ-25 שנים. אשד שימש לפני היותו מנכ"ל וואלה שנים רבות כסמנכ"ל בכיר וניהל את כל פעילות המוצר של האתר, שנחשב לאחד הראשונים באינטרנט הישראלי.
על פי ההודעה שיצאה על עזיבתו: אשד היה ממעצביו הראשונים של אתר וואלה, עוד בשנות התשעים, ונחשב לאחד ממייסדי האינטרנט בישראל. במהלך השנים אשד היה שותף למעבר, שהפך את וואלה מפורטל לאתר תוכן מוביל וגדול בישראל. בתקופתו כמנכ"ל החברה, עברה וואלה מהפסד לרווח – ולאחר מכן נמכרה בהצלחה לחברת ג'רוזלם פוסט.
בשנים האחרונות הוביל אשד יוזמות רבות נוספות, בהן הקמת האפליקציה הפופולרית חמ"ל – אפליקציית מבזקים וחדשות מתפרצות בזמן אמת, המובילה מסוגה בישראל. אשד הוא האחרון מדור מייסדי האתר שפורש מוואלה.
אשד אמר היום: "וואלה היה בית בשבילי במלוא מובן המילה. כמנכ"ל, קבלתי את החברה בטיימינג מאתגר והצלחנו בכל המטרות שהצבנו לעצמנו: מכירת החברה תוך שמירה על וואלה כאתר המוביל באינטרנט הישראלי. אני מביט על החברה שאני משאיר בגאווה. אני מודה לכל עובדי החברה לדורותיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה מלך
    המגיב 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איש שמבין את האינטרנט המוצר ודטה בצורה מדהימה
    סגור