מינויים

השמאית הראשית ברשות מקרקעי ישראל פורשת מתפקידה

לאחר שמונה שנים השמאית הראשית של רשות מקרקעי ישראל, מירי רימון, פורשת מתפקידה ועוברת לשוק הפרטי. רימון היתה אחראית על כלל שומות בסך של 30 מיליארד שקל לשנה
מערכת ice |  1
מירי רימון (צילום אורטל צבר)
שמונה שנים  מאז החלה את דרכה ברשות מקרקעי ישראל,  פורשת  השמאית הראשית - מירי רימון  - מתפקידה ועוברת לשוק הפרטי. כשמאית הרשות  אחראית רימון  על כלל השומות שנערכות עבור רמ"י בסך כולל של כ-30  מיליארד שקלים  בשנה.   
מירי רימון,  מוסמכת במנהל עסקים, בעלת תואר ראשון ושני במשפטים ובוגרת תכנית המנהיגות של קרן ווקסנר לבכירים בשירות הציבורי באוניברסיטת הרווארד בבוסטון. רימון היתה שותפה פעילה ומשפיעה בתוכניות מחיר למשתכן ודיור במחיר מופחת, שהיו מסלולי השיווק העיקריים  של רמ"י למגורים בשנים האחרונות.
רימון, החלה את דרכה בתחום הנדל"ן כמנהלת שיווק, והיתה שותפה בשיווק פרויקטים רבים ביניהם : עיר דוד, ממילא, מגדלי ירושלים והילטון מלכת שבא. את דרכה הציבורית החלה לפני 20 שנה במשרד המשפטים כשמאית מחוזית באגף השמאי הממשלתי.     
בימים אלו שותפה רימון  לפרויקט של פיתוח אלגוריתם (AI) שיתחקה אחר שווי הקרקע, לשימוש בחלק מעסקות רמ"י, וזאת במסגרת יעדי הארגון לשיפור וייעול השירות לחוכרים. רמ"י משקיעה בפרויקט זה תשומות רבות, וצופה שעם סיומו יוכלו חוכרים לבצע עסקות פשוטות באופן ממוכן וללא צורך לפנות למרחבים.     
מרמ"י נמסר: "לאחר תרומה רבת שנים בשירות הציבורי, יוצאת רימון לדרך חדשה ובכלל זה קידום וניהול פרויקטים במגזר הפרטי, אך אינה פוסלת אפשרות של חזרה למגזר הציבורי בעתיד".
מירי  רימון אמרה: "אני מסיימת את תפקידי מתוך תחושה שייצגתי את  אינטרס הציבור לניהול מיטבי של מקרקעי המדינה, תוך שמירה על הקופה הציבורית. אני מכירה בחשיבותה של רשות מקרקעי ישראל כגוף מרכזי  ומשמעותי  במשק ומקווה שהציבור יכיר בחשיבותו ובתרומה הרבה שלו לפיתוח הארץ "
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמאית?
    צורי 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת אין שום מכרז של המינהל שיסתים במחיר של השומא .... אין ספק כי מסחור הקרקעות בתקופתה חירפן את השוק . וטוב שיבואו כוחות חדשים ביטאתי את דעתי הקטנה
    סגור