מינויים

יו"ר דירקטוריון בנק מסד עוזב וזה המחליף שלו

בנצי אדירי, ראש החטיבה העיסקית בבינלאומי, מונה גם ליו"ר החברה בת – בנק מסד. לבנק 22 סניפים ברחבי הארץ ולקוחות הבנק נהנים גם מהפריסה הסניפית הנרחבת  ותשתיות הדיגיטל המתקדם של החברה האם – אחד מחמשת הבנקים הגדולים בישראל- הבנק הבינלאומי
מערכת ice | 
בנק מסד (צילום Magma Images)
דירקטוריון בנק מסד מקבוצת הבינלאומי, אישר השבוע באופן רשמי את מינויו של בנצי אדירי ליו"ר הדירקטוריון של הבנק, בכך אדירי מחליף את אילן בצרי שפורש מהתפקיד אחרי 13 שנים.
אדירי, רו"ח, 54, מכהן כראש החטיבה העיסקית, סמנכ"ל וחבר הנהלה בחברה האם - הבנק הבינלאומי. אדירי מכהן כחבר הנהלה בבינלאומי כעשור. לפני תפקידו הנוכחי כיהן כראש חטיבת משאבים ומנהל הסיכונים הפיננסים וכן כראש החטיבה לניהול סיכונים. לאדירי ניסיון של כ-30 שנה במגוון  תפקידים בנקאיים, מרביתם בבינלאומי.
אדירי מחליף את אילן בצרי שכיהן כיו"ר מסד כ-13 שנים. דירקטוריון מסד וההנהלה הודו לבצרי על כהונתו כיו"ר הדירקטוריון ועל תרומתו הרבה להצלחת הבנק  וברכו את אדירי על מינויו ואחלו לו הצלחה בתפקידו.
בנק מסד, הבנק של המורים, בשליטת הבנק הבינלאומי (51%) וביתר המניות מחזיקה הסתדרות המורים בישראל (49%) מתמחה בשרות אוכלוסיית הלקוחות ממגזר ההוראה ומציע למורים ולבני משפחותיהם, לסטודנטים להוראה, ולסגל ההוראה באוניברסיטאות ובמכללות ולבני משפחותיהם הצעת ערך ותנאים ייחודיים התפורים לצרכיהם. לבנק 22 סניפים ברחבי הארץ ולקוחות הבנק נהנים גם מהפריסה הסניפית הנרחבת  ותשתיות הדיגיטל המתקדם של החברה האם – אחד מחמשת הבנקים הגדולים בישראל- הבנק הבינלאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה