מינויים

טל מוסרי במהלך מטלטל: חזרה דרמטית לערוץ הילדים

שבע שנים אחרי שעזב לערוץ 'ניקולודיאון' והוגדר בהומור "בוגד" משום שעזב את הערוץ בו העביר 18 שנה כמנחה, חוזר אליו כאשר ינחה את ששטוס. וגם: מי המנחים שאיתם ינחה את התכנית הנוסטלגית?
מערכת ice | 
טל מוסרי ועודד פז (צילום צילום מסך אינסטגרם עודד פז)
לא פחות משבע שנים עברו מאז המהלך המסעיר שביצע טל מוסרי, שעבר לערוץ ניקולודיאון והוגדר בהומור מצד חובבי הערוץ "בוגד", חוזר לערוץ הילדים בקאמבק מפתיע במיוחד וינחה את "ששטוס", לצידם של ירדן ויזל ועומר חזן - כך פורסם ב-ynet.
לפני שעזב לניקולודיאון, שהייתה המתחרה הגדולה ביותר של ערוץ הילדים כשהנחה בו בו משך 18 שנה מאז סוף שנות ה-90, עורר סערת ענק כשהודיע בזמנו על עזיבה לערוץ המתחרה, בין הצדדים היה נתק אמיתי במשך שנים ארוכות.
 
אלא, שבשנה האחרונה הסתיים חוזה הבלעדיות שלו בניקולודיאון, וחודש הקשר עם ערוץ הילדים בו העביר את מרבית הקריירה שלו. על פי הפרסום, מדובר בהנחייה מחודשת של "ששטוס". לפי גורמים המעורים בפרטים אומרים כי עצם זה שהקשר התחדש מסמן טובות לקראת המשך הקשר.
"שמח ומתרגש לחזור למקום האמיתי, במיוחד ל'ששטוס', התוכנית שהנחיתי והובלתי במשך כל כך הרבה שנים, ודורות של ילדים גדלו עליה", אמר מוסרי לאחר היוודע המהלך. "כבר לא יכול לחכות למפגש עם הקפטנים, הכיתות ועם קיר הגורלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה