מינויים

סלברייט מכריזה על שתי סמנכ"ליות חדשות בחברה

אחרי ההנפקה לפני חודשיים, סלברייט מודיעה על שני מינויים לתפקידי סמנכ"ל בחברה, מפתחת בישראל פתרונות המשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה
מערכת ice | 
יוסי כרמיל (צילום שלומי יוסף)
חברת סלברייט, המתמחה בפתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויין של מלכית חיון, וקרן לודומירסקי-זית לסמנכ"ליות פיתוח עסקי בחברה.
המינוי הראשון הוא של מלכית חיון שמביאה איתה נסיון במגוון תפקידים בכירים בתחום הפיתוח העסקי בחברות הייטק גדולות וסטארטאפים. במהלך הקריירה שלה עברה היום בחברות רבות, בהן: IBM , Zadara, Buurst  (לשעבר SoftNAS ). במסגרת תפקידה חיון, מלכית תקדם שותפויות אסטרטגיות בצוות פיתוח עסקי. כחלק מרכזי מתפקידה היא תתמקד בפיתוח שותפויות עם ספקיות הענן המובילות כגון אמזון ומיקרוסופט, וכן בשותפויות אסטרטגיות התומכות בצמיחת המוצרים והעסקים מבוססי הענן של סלברייט.
המינוי השני שמודיעים עליו בחברה הוא של קרן לודומירסקי-זית. בעברה שימשה לודומירסקי -זית כראש תחום שיווק אסטרטגי ופיתוח עסקי ב-HP Indigo, וראש תחום פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות של תחום הייצור בחברת Stratasys. לפני כן שימשה גם כמנהלת בכירה לפיתוח עסקי בחברת RSA. במסגרת תפקידה, תתמקד קרן בפיתוח קשרים ובריתות עם שותפים אסטרטגיים וטכנולוגיים במטרה להרחיב את היצע פתרונות ה-Digital Intelligence של חברת סלברייט לשווקים נוספים. קרן לודומירסקי-זית למדה פיזיקה במכללת לאפייט בארה"ב, והיא בוגרת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.
 
חברת סלברייט מפתחת בישראל פתרונות המשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות. כזכור, החברה הונפקה ב-1 בספטמבר בבורסת נאסד"ק, ומאז ההנפקה תהליכי הגיוס והצמיחה קיבלו תאוצה נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה