מינויים

למרות הביקורת: זה הג'וב החדש של רוני בר-און

שר האוצר לשעבר יעמוד בראש החברה שבעל המניות העיקרי בה הוא טייקון התקשורת אלי עזור. ההודעה על מינויו לתפקיד עוררה ביקורת, שכן עד לאחרונה שימש בתפקיד בכיר בחברה מתחרה
איתמר כהן | 
רוני בר און (צילום יח"צ)
חברת האנרגיה תמר פטרוליום, המחזיקה ב-16.7% משדות הגז תמר ודלית, הודיעה הבוקר (רביעי) כי החליטה למנות את שר האוצר לשעבר, רוני בר-און, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה.
בר-און, המשמש כיום בעלים של משרד עורכי הדין רוני בר-און ושות', מכהן גם כדירקטור חיצוני בחברות הנדל"ן גזית גלוב ואלרוב, וכן מכהן כדירקטור בלתי-תלוי בחברת האופנה טרמינל איקס.
בר-און (73), שמינויו לתפקיד קודם על ידי קרן ברוש ועל ידי טייקון התקשורת אלי עזור - שמחזיק בכ-23.4% ממניות תמר פטרוליום - יחליף בתפקיד את איתן מאיר, שהתפטר מתפקידו בחודש שעבר לאחר כשנתיים. בר-און כיהן בעבר כחבר כנסת מטעם סיעות הליכוד וקדימה, ושימש גם שר הפנים, שר המדע והטכנולוגיה, ושר התשתיות הלאומיות.
 
ההודעה על מינויו של בר-און לתפקיד יו"ר תמר פטרוליום גררה ביקורת בשבועות האחרונים, שכן עד לאחרונה שימש בר-און דירקטור בלתי-תלוי בחברה המתחרה דלק קידוחים, המחזיקה במאגר הגז לווייתן. מלבד תמר פטרוליום, מחזיקות במאגר תמר החברות מובדאלה פטרוליום (22%), שברון (25%), ישראמקו (28.75%), דור (4%) ואוורסט (3.5%).
תמר פטרוליום, המנוהלת על ידי ליעמי ויסמן, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-505 מיליון שקל. החברה סיכמה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח של כ-15.5 מיליון שקל, לעומת כ-27.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בשנה האחרונה זינקה מניית החברה ביותר מ-118%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה