מינויים

זה הג'וב החדש של הבת של אהרן ברק

אירובוטיקס העוסקת בפיתוח כלי טייס בלתי מאוישים אוטונומיים הודיעה על מינויים חדשים לדירקטורים חיצוניים בחברה. בין המינויים, בתו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק
מערכת ice |  7
אסתר ברק לנדס (צילום יחצ)
חברת איירובוטיקס, העוסקת בפיתוח כלי טייס בלתי מאוישים אוטונומיים, ובמערכות הנגשה וניתוח מידע אווירי באופן אוטומטי, מודיעה היום (שני) על מינויים של אסתר לנדס ברק וחגי כלימור כדירקטורים חיצוניים בחברה.
אסתר ברק-לנדס, בתו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק, היתה  עורכת דין תאגידית ובעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביזמות. במהלך 16 השנים האחרונות הקימה וניהלה גופי השקעה כמו  נילסן אינוביט פאנד ואינקובטור. בעלת ניסיון בהשקעות בחברות טכנולוגיות, השקיעה במסגרות שונות בכ-60 חברות טכנולוגיות, ישבה בדירקטוריונים של רבות מהן, ועזרה בתחומי העיסוק השונים שלהן ובין היתר בחשיבה אסטרטגית מודלים עסקיים, חדירה לשווקים, גיוס כספים,  כוח אדם ועוד. בין החברות בהן השקיעה אסתר ישנן חברות כמו Payoneer, Playtika, AmWell ,Prolor -שכולן נסחרות כיום בבורסה.  חברות רבות אחרות נמכרו והתמזגו. אסתר מכהנת כדירקטורית בחברות פרטיות וציבוריות וביניהן: מגדל מקפת בה היא דח״צית וחברת ועדת השקעות ובקרת, ריזור לאבס (דח״צית ויו״ר ועדת בקרת) ובחברות פרטיות כמו גלולי. 
חגי כלימור פעיל משנת 1986 בתעשיית ההייטק, בוגר ממר"ם ושירות צבאי בתפקידי פיתוח ויישום מערכות תוכנה. בעשרים השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל, ומנכ"ל במספר חברות עתירות ידע בארץ ובעולם. חגי ייסד והשקיע במספר חברות הייטק וכיהן כדירקטור פעיל בחלקן. כמו כן שימש דירקטור ויועץ לדירקטוריון של חברות פרטיות וציבוריות ביניהן בזק, טלנור ועוד, והיה מעורב במספר רכישות ומיזוגים בהיקפים של מאות מיליוני דולרים כולל הקמת תשתיות שירותי עיבוד נתונים ובינה עסקית. בנוסף, חגי כיהן כסגן נשיא חטיבת התקשורת של חברת אורקל ובשנתיים האחרונות כסגן נשיא בחטיבת שירותי הענן והרשתות של חברת נוקיה. במסגרות אלה ניהל יחידות עסקיות ופרוייקטים בהיקפים של מאות מיליוני דולרים. 
איירובוטיקס שהונפקה בבורסה בתל אביב בספטמבר האחרון, פיתחה רחפן אוטונומי שמסוגל לטוס 45 דקות ברצף, לחזור לתחנת העגינה, להחליף סוללה ולטוס שוב - באופן מיידי או מתוזמן מראש.
לדברי מנכ"ל החברה מאיר קליינר: "אנחנו שמחים ומתכבדים על צירופם של אסתר וחגי לצוות החברה. לשניהם יש ניסיון מאוד רלוונטי, ואנו בטוחים שהם הולכים לסייע לחברה לצמוח ולהתקדם בתחומים השונים בהם היא פעילה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בעלה של אסתר לנדס ברק, רם לנדס - גם בחונטה עמוק (ל"ת)
    אופיר 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    תגובות צפויות ממרעילי הבארות
    ישראלי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ליהירוש שמעולם לא התאמץ בשום נושא חוץ מהפצת רעל, מותר להינות ממנעמי החיים בלי להתאמץ, הוא הבן של האדמור. אבל לבת של ברק אסור לנשום כי היא אשה," אשכנזיה" והבת של "האויב" ואין זה משנה שהיא הוכיחה עצמה עבור אותן חברות. אגב, הן פרטיות למי שלא הבין
    סגור
  • 4.
    האליטה דואגת לאליטה (ל"ת)
    אופיר 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אם יש לך את התארים והניסיון שלה תציג מועמדות בכיין (ל"ת)
    צניפל 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    שלא תצליח בעולם אבא שלך צריך לספר לתושבי מדינת ישראל
    איציק 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אבא שלך צריך לספר לתושבי מדינת ישראל מאיפה יש לו 18 דירות
    סגור
  • 2.
    קנו את החונטה (ל"ת)
    בושה 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    שחיתות (ל"ת)
    . 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור