מינויים

אלקטרה נדל"ן מרעננת את השדרה הניהולית: אלה המינויים החדשים

החברה מינתה לתפקיד המנכ"ל את אמיר יניב - במקומו של גיל רושינק, שמונה ליו"ר דירקטוריון פעיל. אלקטרה נדל"ן, הנסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של כ-3.5 מיליארד שקל, מנהלת נכסים בכ-2.7 מיליארד דולר
איתמר כהן | 
גיל רושינק, אמיר יניב (צילום אורן קהן, אלדד רפאלי)
חברת אלקטרה נדל"ן הודיעה היום (ראשון) כי מינתה לתפקיד המנכ"ל את אמיר יניב, המשמש כיום סמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה. במקביל, מונה המנכ"ל הנוכחי של אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק, לתפקיד יו"ר דירקטוריון פעיל, במקומו של אבי ישראלי.
יניב (38), המועסק באלקטרה נדל"ן מאז 2013, מכהן בשש השנים האחרונות כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה. הוא בעל תואר ראשון ושני בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. רושינק (43) משמש מנכ"ל החברה זה שבע שנים, ומועסק בחברה כ-16 שנה.
 
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו, הנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של כ-3.5 מיליארד שקל, מציינת כי ההחלטה על המינויים התקבלה לאור הגידול בפעילותה, ומתוך ראייה ארוכת טווח. החברה מנהלת כיום ארבע קרנות השקעה, המנהלות נכסים בכ-2.7 מיליארד דולר.
החברה מנהלת כיום בארה"ב כ-31 אלף יחידות דיור ב-97 מקבצים, ומחזיקה בכ-1,050 בתים צמודי קרקע ובשלושה בתי מלון. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של כ-188 מיליון שקל, ועם גידול של כ-280% ברווח הנקי לכ-133.4 מיליון שקל.
רושינק מסר כי "אמיר יניב מוביל בשנים האחרונות את מהלכי הפיתוח של החברה, והבשילה העת למינויו למנכ"ל החברה. יחד עם אמיר, אמשיך בתהליכי הגיבוש והיישום של האסטרטגיה העסקית - מעתה ואילך בתפקידי כיו"ר דירקטוריון פעיל של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה