מינויים

דרמה בדואר ישראל: המנכ"ל פורש מתפקידו על רקע ההפרטה

על רקע החלטתו של שר התקשורת להפריט את דואר ישראל, המנכ"ל הוותיק, דני גולדשטיין, הודיע כי יפרוש מתפקידו בעוד מספר חודשים: "מרגש אותי להביט היום על דואר ישראל, על האנשים והארגון, ולראות חברה שבעזרת התאמה של הרגולציה ויציאה לבעלות של הציבור ומשקיעים, תוכל להמריא ולהגיע להישגים"
מערכת ice |  4
דני גולדשטיין דואר ישראל (צילום יונתן בלום מורן ישעיהו)
מנכ"ל חברת הדואר, דני גולדשטיין, הודיע היום (ראשון) ליו"ר הנכנס של החברה מישאל וקנין, על כוונתו לפרוש בעוד מספר חודשים, לאחר שישלים קדנציה של 7 שנים בתפקיד. דירקטוריון החברה ימנה בימים הקרובים ועדת איתור למינוי מחליף, בהתאם לכללי רשות החברות הממשלתיות.
בתפקידיו הקודמים, טרם מינויו למנכ"ל דואר ישראל, שימש גולדשטיין במשך חמש שנים כמנכ"ל מכון התקנים ולפני כן כמנכ"ל תדיראן מוצרי צריכה במשך עשור. עוד קודם לכן, שימש גולדשטיין כמנכ"ל חברת הייעוץ אשד מהנדסים, כמנהל מחוז דן פ"ת בשירותי בריאות כללית, והוביל במשך 17 שנים תפקידי ניהול שונים בתעשייה הצבאית (תעש). גולדשטיין הוא מהנדס תעשיה וניהול במקצועו מאוניברסיטת בן גוריון.
גולדשטיין ישלים בחודשים הקרובים את גיבוש תוכנית ההבראה של החברה ואת ההיערכות להנפקת 40% ממניות דואר ישראל בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לבקשת היו"ר הנכנס, ימשיך גולדשטיין ללוות את החברה בתהליך ההנפקה ובהיערכות להשלמת הפרטה מלאה.
 
דני גולדשטיין נכנס לתפקיד מנכ"ל דואר ישראל ביוני 2015. על פי הודעת דואר ישראל: כניסתו לתפקיד, מאז הוביל גולדשטיין מהלכים משמעותיים בדואר ישראל כחלק מתוכנית הבראה רחבה לחברה. גולדשטיין הוביל שינוי מבני ועסקי, במסגרתו הפך את הדואר מחברה תפעולית לחברה עסקית עם 3 מגזרי פעילות מרכזיים: תחום הסחר המקוון, שרשרת האספקה ודואר וקמעונאות.
מישאל וקנין, יו"ר דואר ישראל: "קיבלתי את בקשתו של דני לפרוש מהתפקיד, בתום 7 שנים של עשייה חסרת תקדים ושל מהפכה שהוביל בחברת דואר ישראל. אני מלא הערכה למהלכים שדני הוביל בתחומי כוח האדם, שינויים מבניים, מיכון ואוטומציה, עם ראייה שנים קדימה, שבזכותה דואר ישראל מובילה היום את תחום הסחר המקוון בסטנדרטים בינלאומיים. כל זאת, תוך התמודדות עם מצב פיננסי קשה, מגבלות מהותיות ברגולציה, דעיכה בשוק הדואר הכמותי ואירועים חיצוניים בהם משבר הקורונה. ביקשתי מדני ללוות את החברה בדרכה אל אבן הדרך המשמעותית להפרטה, ולהשלים את היערכות החברה להנפקת 40% ממניותיה בבורסה."
 
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "כשהגעתי לפני קרוב ל-7 שנים לדואר, מצאתי חברה במשבר עמוק, עם קשיים אובייקטיביים של שוק משתנה והפסדים כלכליים, ושסע עמוק ומשבר אמון בתוך הארגון. עברנו שנים של שינויים והבראה, ומרגש אותי להביט היום על דואר ישראל, על האנשים והארגון, ולראות חברה שבעזרת התאמה של הרגולציה ויציאה לבעלות של הציבור ומשקיעים, תוכל להמריא ולהגיע להישגים. אני מודה לעובדים אותם אני פוגש כבר כמה שנים בכל שבוע, בכל הארץ, למנהלים ולחברי ההנהלה והדירקטוריון, ובחודשים הקרובים נשלים ביחד את המוכנות להנפקה ולהפרטה שבדרך."
תגיות דואר ישראל
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוועד נתון לפקודות ההנהלה ולא מגן על העובדים תתביישו (ל"ת)
    צבי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ועדת חקירה על הוועד
    הכריש 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך יכול להיות שכל חברה הוועד נמצאים בתפקידים בכירים ????? מאפיה ברשות הוועד מכרו את העובדים
    סגור
  • 2.
    עבריינים השתלטו על הדואר
    שרון 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראשות חראג'ון
    סגור
  • 1.
    עבריינים השתלטו על הדואר
    שרון 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתיכת אפס שנתן לועד להלך אימים על העובדים
    סגור