מינויים

אל על ממנים מנכ"לית חדשה, חגיגת הכספים מהאוצר תימשך?

לאחר שאל על הצליחה להוציא סכומי עתק ממשלם המסים ולקראת החג גובה מחירים בעייתיים, היא ממנה מנכ״לית חדשה שתגביר את הלינץ' על הציבור
מערכת ice |  4
דינה בן טל גננסיה מנכ"לית אלעל (צילום רונן דבש)
אחרי ההתפטרות המפתיעה של המנכ"ל אביגל שורק, אל על מודיעה היום  על מינויה של דינה בן טל גננסיה למנכ"לית החברה. בכך תהיה גננסיה למנכ"לית האישה הראשונה בתפקיד.
אל על תחת הבעלות החדשה פיתחה מיומנות חסרת תקדים בלהוציא כסף מהציבור. עד עכשיו היא הוציאה מאות מיליוני דולרים ממשלם המסים תחת טענה מוזרה שמשלם המסים אחראי למצבה הכלכלי העגום. לקראת החג ולאחר סיום מגבלות התנועה התגברו טענות שאל על מנצלת את המצב לגבות מחירים לא סבירים מהלקוחות שלה, כן משלמי המסים שכבר הזרימו לה מאות מיליוני דולרים בטענות מוזרות ולמעשה מנצלת את חג הפסח למלא את קופתה המתרוקנת.
אם כן, לאחר שהמנכ״ל אביגל שורק החליט לחזור לעולם העסקים הלגיטימי בו עסקים מתנהלים ללא הזרמות כסף ציבורי בלתי פוסקות, מתמנה היום מנכ״לית חדשה לחברה שתיאלץ לשכלל את ההתמחות להוציא כסף ציבורי בטענות מוזרות.
נזכיר כי בשבוע שעבר הודיע אביגל שורק מנכ"ל אל על היוצא, כי הוא עוזב את תפקידו לאחר שהוביל את החברה במסע גיוס הכסף מהמדינה וזאת רגע לפני עונת התיירות הגדולה שאמורה להחזיר את החברה לימים טובים יותר.
 
ההתפטרות של אביגל שורק לא באה לעולם ממקומות של ריב ומדון אלא שקיבל הצעה לנהל את דלק US. לא ברור מדוע מנכ"ל של חברת התעופה הלאומית של ישראל שזוכה להגנה (וכסף) אינסופיים מהציבור הישראלי הולך לנהל חברה שמתמודדת בעולם העסקים בתנאי שוק, ללא הזרמה בלתי פוסקת של כסף מהמדינה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמת לאמיתה
    גל 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה סחטנית שאין בה תוכן ואין לה תקומה.
    סגור
  • 2.
    והערבים לא הוציאו מאיתנו דבר
    תומר 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק 50 מיליארד החברה זוכה לסיוע כמו כל החברות שנפגעו בארץ ובעולם אתם בושה
    סגור
  • 1.
    בושה
    משה 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפכתם את החברה לסחטנית,פשוט לא יאומן איך כותבים כתבה מגמתית כזו,
    סגור
  • היא לא עבאס (ל"ת)
    תומר 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור