מינויים

סער במינוי לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה

שר המשפטים גדעון סער החליט לקבל את המלצת ועדת האיתור למנות את עו"ד אביטל סומפולינסקי לתפקיד המשנה ליועמ"ש לממשלה: "משוכנע כי ניסיונה המקצועי העשיר של עו"ד אביטל סומפולינסקי, כישוריה ובקיאותה במשפט החוקתי יעמדו לה להצלחה"
מערכת ice | 
גדעון סער (צילום ארז חרודי)
שר המשפטים גדעון סער החליט לקבל את המלצת ועדת האיתור למנות את עו"ד אביטל סומפולינסקי לתפקיד המשנה ליועמ"ש לממשלה (משפט ציבורי -חוקתי) ויביאה לאישור הממשלה.
לאחר שהוועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-חוקתי) החליטה פה-אחד להמליץ לסגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער לבחור לתפקיד את עו"ד אביטל סומפולינסקי - קיבל השר את ההמלצה ויביא את מינויה בפני הממשלה בישיבתה הקרובה.
עו"ד אביטל סומפולינסקי (43), נשואה ואם לחמישה, משמשת החל משנת 2017 בתפקיד הממונה על ייצוג הכנסת בערכאות, ובמסגרת זו היא אחראית, בין היתר, לגיבוש עמדת הכנסת בעתירות חוקתיות וייצוג הכנסת בבג"ץ, סיוע בגיבוש עמדת היועץ המשפטי לכנסת בחוות דעת חוקתיות ומנהליות הנוגעות לפעילות הכנסת ומתן ייעוץ שוטף ליועצים המשפטיים של הוועדות בסוגיות חוקתיות.
בתפקידיה הקודמים בכנסת עסקה עו"ד סומפולינסקי במתן ייעוץ משפטי בהליכי חקיקה מורכבים בוועדת הכלכלה, במתן חוות דעת משפטיות בסוגיות חוקתיות הנוגעות לחקיקת הוועדה, וכן בסיוע ליועץ המשפטי לכנסת במילוי תפקידיו.
 
את דרכה המקצועית החלה כמתמחה במחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה, לאחר מכן הייתה פרקליטה במחלקה האזרחית ובהמשך עד שנת 2012 פרקליטה במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. סומפולינסקי היא בעלת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית, אותו סיימה כמצטיינת דיקן, וכן תואר שני במשפטים מאוניברסיטה זו.
השר סער הגיב ואמר: "אני משוכנע כי ניסיונה המקצועי העשיר של עו"ד אביטל סומפולינסקי, כישוריה ובקיאותה במשפט החוקתי יעמדו לה להצלחה בתפקיד החשוב של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-חוקתי)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה