מינויים

סוף עידן בגט טקסי: המייסד פורש לטובת מיזם חדש

דייב וייזר, מייסד הסטארט-אפ הישראלי גט טקסי, פורש מתפקידו כמנכ"ל לאחר יותר מעשור, לטובת הקמת סטארט-אפ חדש. "החברה בידיים טובות, זה הזמן למיזם חדש"
מערכת ice |  1
Gett (צילום freepik, אתר החברה Gett)
לאחר כ-12 שנים מאז הקים את החברה, ולאחר שהשיג רבעון שיא בצמיחה ורווחיות, המייסד והמנכ"ל הישראלי של גט טקסי, שחר (דייב) וייזר עוזב לטובת בניית סטארט-אפ חדש, המנהלים הנוכחיים מקס קרסניק ומתאו דה רנצי מונו למנכ"לים משותפים של החברה.
החברה ממשיכה לאחרונה להראות מומנטום חזק, כאשר ההכנסות צמחו בכ-33% ברבעון הראשון של 2022 לעומת הרבעון הראשון של 2021, בעוד שהרווח התפעולי צמח בכ-69% ​​באותה תקופה. כתוצאה מכך, החברה מצפה להגיע ל-EBITDA הכולל חיובי ברבעון השלישי של 2022, שנמצא במסלול להיות שנת שיא בכל המדדים הפיננסיים והתפעוליים. בעלי המניות מימנו מחדש את כל החוב של החברה ומתכננים להזרים מימון נוסף הנדרש כדי להגיע לתזרים מזומנים חיובי.
כעת, מקס קרסניק ומתאו דה רנצי ימונו למנכ"לים משותפים, כאשר המייסד והמנכ"ל דייב וייזר עוזב כאמור כדי לבנות חברה חדשה.
מקס קרסניק ומתאו דה רנצי היו בעבר מנהלי אזורים בחברה. במקביל, דייב וייזר ימונה לראש מחלקת הייעוץ של הדירקטוריון ויסייע לדירקטוריון בכיוון האסטרטגי של החברה. כדי לתמוך ביעדי החברה לצמיחה, מימנו בעלי המניות מחדש את כל החובות של החברה, ומתכננים להזרים מימון נוסף כדי לאפשר לחברה לעמוד ביעדיה העסקיים ולהגיע לתזרים מזומנים חיובי, לראשונה בתולדות החברה. 'גט' תישאר ממוקדת בשווקי הליבה שלה, כמו גם בהשקה של פתרונות תחבורה.
 
דייב וייזר, אמר: "גט הוא הסטארט-אפ השלישי שלי והייתה לי הזכות להיות המנכ"ל שלה בעשר השנים האחרונות - אני מאוד גאה בצוות ובהישגים המדהימים של החברה. מכיוון שהמשימה של החברה ברורה והביצועים טובים, זה הרגע הנכון עבורי להתמקד בבניית מיזם חדש. אמשיך לתמוך ב-Gett בתפקיד מייעץ. עם מקס ומתאו בראש, החברה בידיים טובות; עבדתי איתם למעלה מ-6 שנים ואני בטוח שהם יכולים לקחת את העסק לשלב הבא. אני רוצה להודות לדירקטוריון, לצוות Gett כולו ולכל הלקוחות והשותפים שלנו בכל רחבי העולם על תמיכתם וכל מה שהם עשו למען הצלחת Gett."

עמוס גניש, יו"ר הדירקטוריון, אומר: "בשם הדירקטוריון כולו, אני מאחל לדייב בהצלחה עם החברה החדשה שלו. אני רוצה להודות לדייב שבנה והפך את Gett לחברה הנהדרת שהיא היום: שחקן מוביל בשוק התחבורה הקרקעית. העסק מציג מומנטום חזק מאוד וזוכה לגיבוי מלא על ידי בעלי המניות שלו; יש לנו מזל גדול שיש לנו שני מנהיגים מוכשרים ומהימנים כמו מקס ומתאו שמובילים אותה קדימה - כל זה גורם לי, הדירקטוריון, לבעלי המניות של Gett להתרגש באמת מהעתיד של Gett כשהיא מתרחבת בעולם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Gett
    יצחק 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אנחנו בטוחים שהמצב כלכך טוב???
    סגור