מינויים

תן ביס משנה את פניה: זה המינוי היוקרתי בחברה

תומר פפר מונה למנכ"ל תן ביס באופן רשמי ויוביל את התרחבות פלטפורמת המשלוחים בישראל. פפר: "שמתי למטרה לחזק ולהעמיק את השותפות עם המסעדנים ולהרחיב את הפעילות שלנו בעולם המשלוחים הביתה"
מערכת ice | 
תומר פפר (צילום מלי ארואסטי)

תומר פפר (39) מונה למנכ"ל תן ביס באופן רשמי, לאחר ששימש כממלא מקום המנכ"ל מתחילת 2022. תן ביס היא פלטפורמת המשלוחים הגדולה בישראל המציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ.


המנכ"ל הנכנס אמר: "אני מודה להנהלת החברה שנתנה בי אמון ובחרה בי לתפקיד מנכ"ל תן ביס", אמר פפר. "שמתי למטרה לחזק ולהעמיק את השותפות עם המסעדנים ולהרחיב את הפעילות שלנו בעולם המשלוחים הביתה, לצד המשלוחים לחברות. זוהי זכות גדולה עבורי ואתגר אדיר ואני מאמין שיחד עם האנשים הנפלאים שנמצאים ביחד נצעיד את החברה להצלחות רבות".

 



חברת תן ביס נוסדה לפני 22 שנה והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם,מה שהפך אותה לסמל סטטוס עבור עובדי ההייטק.
האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב מהשוק הפרטי, עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה מאלפי מסעדות בפריסה ארצית. חברת תן ביס פועלת כיום בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, כ-2,000 שליחים תחת חברת המשלוחים ונחשבת לאחת החברות הגדולות והבולטות בשוק.

פפר שימש כמנכ"ל משותף וכסמנכ"ל טכנולוגיות של JustEat Takeaway, חברת האם ההולנדית שרכשה את תן ביס בקיץ 2018 והקים את מרכז הפיתוח והחדשנות של החברה בישראל שפיתח בין היתר את Takeaway Pay, המקביל לכרטיס התן ביס המוכר בו משתמשים בחו"ל.
 


פפר החל את דרכו בחברה בשנת 2006 כמפתח ומשם התקדם במגוון תפקידים ביניהם ראש צוות ומנהל מחלקה. בשנת 2013 מונה פפר למנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה, ובהמשך למנכ"ל משותף האמון על הצד הטכנולוגי והאסטרטגי של החברה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה