מינויים

Bright Data הודיעה על מינוי סמנכ"ל ניהול מוצר חדש

חברת איסוף הנתונים, הכריזה על מינויו של ארז נוה, שכיהן קודם לכן בחברת Meta (לשעבר Facebook), כמנהל מוצר בכיר: "נרגש להצטרף לחברה הצומחת במהירות בתחום השועט קדימה"
מערכת ice | 
ארז נוה (צילום ענת פמלה שרון)
Bright Data, חברת איסוף הנתונים, הכריזה על מינויו של ארז נוה לסמנכ"ל ניהול מוצר. בתפקידו ינהל נוה את צוות חדשנות המוצר של החברה במטרה להמשיך לשרת את לקוחות החברה ואת שותפיה תוך שימת דגש על פיתוח מוצרים מובילים ואמינים בתחום פתרונות הדאטה המקוון.
מהחברה נמסר: "כחברה מבוססת מוצר, ממשיכה Bright Data להשקיע רבות בתמיכה בכ-15,000 לקוחותיה ולקדם מוצרים פורצי דרך העונים על צרכי השוק והתעשייה. לפי החברה, מינויו של נוה הוא צעד נוסף בדרכה החדשנית של החברה להמשיך לממש מטרות אלו".
בתפקידו הקודם בחברת Meta (לשעבר Facebook), כיהן נוה כמנהל מוצר בכיר. במסגרת התפקיד עבד לרוחבה של שורת שירותים מבוססי דאטה. נוה מגדיר את תפקידו הקודם כ"יזם ניהול מוצר המתמקד בהצעת מוצרים חדשים והשקתם בשוק". לפני כהונתו ב-Meta צבר ניסיון רב בהקמה ובניהול סטארט-אפים מובילים בתחום המשחקים.
אור לנצ'נר, מנכ"ל Bright Data: "החדשנות בראש מעייניה של החברה. מוצרי הדאטה המובילים של החברה הם בסיס הצלחתה העקבית. לחברה שורת הפטנטים רשומים שלנו ממחישה זאת היטב. בתקופה בה דאטה מקוון מתקדם בקצב חסר תקדים, קידמה טכנולוגית היא המפתח להובלת השוק ולמתן מענה מקיף לשלל אתגרי הדאטה של לקוחותינו בהווה ובעתיד. ארז נוה מגיע אלינו עם ניסיון רחב-היקף ומרשים במטרה להמשיך את משימת "הקידמה מעל הכל" שחרתנו על דגלנו ולהרחיב אותה לכיוונים חדשניים, מונחי דאטה. אין לי ספק שנוה יקח את חבילת המוצרים שלנו לגבהים חדשים ויביא להתקדמות אמיתית לא רק ב-Bright Data ובתחום הדאטה, אלא לרוחבם של שווקים ותעשיות ברחבי העולם".
ארז נוה: "אני נרגש להצטרף לחברה הצומחת במהירות בתחום השועט קדימה. דמוקרטיזציית הדאטה ובכלל זה דאטה מהרשת היא בראש עיסקונו. ברור שהשלב הבא באבולוציה של מוצרי איסוף דאטה כרוך בפיתוח מוצרים ללא צורך בקוד, איכותיים המותאמים לצרכיהם של כלל הלקוחות והשווקים. אחרי הכל, מטרתו של האינטרנט מאז יום היוולדו היא הסרת מחסומים ובכך לאפשר תחרות שוק, פתוחה וחופשית. מטרתנו כחברה היא להמשיך להביא חזון זה למימוש במציאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה