מינויים

גולן טלקום ממנה מנכ"ל חדש

נדב אמסלם, שעובד בסלקום כבר 16 שנה, יחליף בתפקיד את אילן סיגל, שכיהן בו שנה וחצי לאחר 5 שנים בקבוצת בזק
מערכת ice |  1
נדב אמסלם, מנכל גולן טלקום (צילום גדי אהד)
מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, הודיע היום על מינויו של סמנכ"ל האגף העסקי בחברה, נדב אמסלם, למנכ"ל גולן טלקום, במקום אילן סיגל, שמונה לתפקיד מספר חודשים לאחר השלמת הרכישה של גולן טלקום על ידי סלקום בקיץ 2020.
אמסלם בן 47, אב לשניים, עובד בסלקום מזה כ-16 שנים, במהלכן מילא מגוון תפקידים, כאשר התפקיד האחרון אותו מילא בחמש השנים האחרונות היה סמנכ"ל לקוחות עסקיים.
אמסלם מחליף בתפקיד את אילן סיגל, שכיהן בו במשך שנה וחצי לאחר ששימש במשך 5 שנים כסמנכ"ל השיווק של פלאפון, ובשלבים מאוחרים יותר כסמנכ"ל השיווק של כל קבוצת אלפא, הכוללת גם את חברות הבת האחרות של בזק – יס ובזק בינלאומי.
 
"בשנים האחרונות מילאתי מגוון רחב של תפקידים ניהוליים בקבוצת סלקום", אמר אמסלם. "לאחר 5 שנים מאתגרות כסמנכ"ל במגזר העסקי, אני נרגש לעבור לתפקיד מנכ"ל גולן טלקום – חברה שעשתה מהפכה בתחום הסלולר והינה נכס אסטרטגי לקבוצת סלקום. אני מודה לדניאל ספיר על האמון והבחירה. בכוונתי להמשיך להצמיח את החברה יחד עם עובדי ומנהלי החברה".
"בשנים האחרונות הוביל נדב את האגף העסקי בסלקום והביא להישגים מרשימים, תוך הפגנת בקיאות והבנה של צרכי השוק המשתנה", מסר ספיר. "אני סמוך ובטוח כי נדב יביא לתפקיד מנכ"ל גולן טלקום ראייה אסטרטגית רחבת היקף ומקצועיות, שיצעידו את החברה קדימה בשוק התקשורת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Big mistake, huge
    ג’וליה רוברטס 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראייה אסטרטגית של מטר קדימה
    סגור