מינויים

לראשונה: ישראלית מונתה לתפקיד בכיר במיקרוסופט באירופה

חברת מיקרוסופט מערב אירופה מינתה את רקפת חן הורביץ' למנהלת ערוצי ההפצה הגלובליים: "הזדמנות אדירה להוביל תחום עסקי מהותי"
מערכת ice |  2
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
רקפת חן הורוביץ' מונתה לחברת הנהלה ב-"מיקרוסופט מערב אירופה". זו הפעם הראשונה בה מתמנה ישראלי לתפקיד ניהולי בכיר של החברה באיזור זה, הכולל 14 מדינות.
בתפקידה החדש, תהיה חן הורביץ' אחראית על ערוצי ההפצה הגלובליים של מיקרוסופט ותוביל תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית של מפיצים גלובליים ומקומיים דוגמת: Tech Data, Crayon,Micro Ingram ו -Also. תוביל את בניית האסטרטגיה ואת הפיתוח העסקי של אותם המפיצים הפועלים בהיקפים של מיליארדי דולרים כמו גם את הרחבת הנוכחות שלהם בשוק האירופאי.

רקפת חן הורביץ'; צילום: סיוון פרג'
 
חן הורוביץ, הצטרפה למיקרוסופט לפני 10 שנים וכיהנה בתפקידי ניהול, שיווק ומכירות ולה נסיון רב בהובלת ארגונים להשגת יעדים אסטרטגיים משתנים. בשנתיים האחרונות שימשה כסמנכל"ית במיקרוסופט ישראל והובילה את הפעילות העסקית מול הלקוחות המוסדיים לרבות הקמת מערך הגיוס והתמיכה בקהילת הסטארטאפים המקומית. למיקרוסופט הגיעה מסלקום  שם הובילה בתפקידה האחרון את השיווק העסקי של החברה, לרבות מיזוגה עם נטוויז'ן. בהשכלתה, הינה בעלת  תואר בכלכלה ומדעי ההתנהגות מהמכללה למנהל.
 
"אני גאה מאוד להצטרף להנהלת מיקרוסופט, זו הזדמנות אדירה להוביל תחום עסקי מהותי עבור מיקרוסופט ואני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי". מסרה הדירקטורית החדשה לרגל המינוי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רקפת היא נדירה, אין יותר מתאימה ממנה למשרות בכירות (ל"ת)
    מירב שלי 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד תקרת זכוכית שנופצה! אישה מדהימה (ל"ת)
    ** 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור