מינויים

דואר ישראל ייצא מהבור הכלכלי? זאת סמנכ"לית הכספים החדשה

קרן אצלאן, ששימשה בתפקידים בכירים בחברות בכירות במשק, מגיעה כדי ליישם את תכנית ההבראה לדואר
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום מורן ישעיהו)
דירקטוריון 'דואר ישראל' אישר היום (רביעי), את מינוי קרן אצלאן לתפקיד סמנכ"לית הכספים של החברה. אצלאן שכיהנה בתפקידי ניהול בכירים בחברות גדולות במשק, מגיעה לדואר ערב יישום תכנית הבראה לחברה, חתימת הסכם קיבוצי, ויציאה להפרטה מלאה של 'דואר ישראל'.
אצלאן משמשת דירקטורית במספר גופים, ובתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית חברת "סופרבוס". קודם לכן, שימשה במשך 7 שנים סמנכ"לית הכספים בחברת 'רכבת ישראל'.
לאצלאן תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר שני בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות במימון, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. אצלאן תחליף את סמנכ"ל הכספים הפורש רו"ח דב פרימוביץ', שהודיע בתחילת השנה על כוונתו לפרוש מהחברה לאחר 6 שנים ב'דואר ישראל' ולפנות לאתגרים חדשים.
 
דוד לרון, מנכ"ל 'דואר ישראל', אמר: "חברת דואר ישראל נמצאת בצומת היסטורית, בה המדינה בחרה בהבראה והמראה, ולא עוד בסתימת חורים ופתרונות ביניים. אני מברך את קרן על הצטרפותה להנהלת הדואר, ובטוח ביכולתה להוביל עם יתר חברי ההנהלה, עם הדירקטוריון ועם העובדים המצוינים של הדואר, את המהלך החשוב שאנחנו יוצאים אליו, למען עתיד החברה ולטובת הציבור הישראלי כולו."
לרון הוסיף "אני רוצה להודות לדב סמנכ"ל הכספים הפורש אשר נענה לבקשת הדירקטוריון ונשאר בתפקיד עוד מספר חודשים, בהם לקח חלק מהותי במו"מ עם המדינה ובגיבוש תכנית ההבראה אותה נתחיל ליישם בשבועות הקרובים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה