מינויים

שופרסל במינוי דרמטי: זה המנכ"ל החדש שנבחר לרשת

איציק אברכהן הכריע: אחרי העזיבה של עופר בלוך אחרי חודשיים בלבד, אורי וטרמן ששימש כמנכ"ל רשת BE פארם ימלא את התפקיד
כפיר אדר וניצן כהן |  3
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג', freepik)
יו"ר שופרסל איציק אברכהן הכריע בשאלת זהות המנכ"ל החדש שיחליף את עופר בלוך. אורי וטרמן, ששימש מנכ"ל רשת BE פארם, קיבל לידיו את התפקיד הבכיר ביותר ברשת הקמעונאות שעברה לא מעט טלטלות לאחרונה.
בלוך כאמור עזב את תפקידו בתום חודשיים בלבד וקיבל על כך פיצוי בגובה של 1.7 מיליון שקל עבור 6 משכורות שעדיין מגיעות לו וכן פיצוי הסתגלות בגובה 3 משכורות נוספות לאחר שהגיע לפשרה.
 
וטרמן נחשב לאיש אמונו של היו"ר איציק אברכהן, כאשר כיהן כאמור כמנכ"ל BE, רשת הפארם של שופרסל. עתה, הוא ייכנס לתפקיד שיועד לאורי קילשטיין בתחילה, אך בחר את ההצעה לשמש כמנכ"ל רשת קארפור המתחרה.
איציק אברכהן, יו"ר קבוצת שופרסל אמר: "אורי וטרמן הוביל את הקמתה של רשת Be ומנהל אותה בהצלחה מזה כחמש שנים. וטרמן הוביל למהלכים אסטרטגיים והישגים עסקיים מצוינים, רשת שבעברה הפסידה במשך יותר מ-25 שנים, שינתה את פנייה והפכה למותג מוכר ומשמעותי בישראל. אני מאמין בשם הדירקטוריון ובשמי, כי מינויו של אורי וטרמן יוביל לביצוע מהלכים ארגוניים משמעותיים, יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה ולביסוסה כחברה המובילה בישראל גם בשנים הבאות. אני משוכנע שבזכות יכולותיו ובעבודה משותפת עם ההנהלה, העובדים והדירקטוריון, וטרמן ידע להוביל את הקבוצה לצמיחה בסביבה תחרותית ומאתגרת".
 
אורי וטרמן מנכ"ל קבוצת שופרסל הנכנס מסר כי: "אני שמח ונרגש שנבחרתי להוביל את קבוצת קמעונאות המזון המובילה בישראל. מדובר באתגר ואני מאמין שיחד עם דירקטוריון החברה, ההנהלה, והעובדים המצוינים של קבוצת שופרסל נשפר את יכולת הצמיחה של שופרסל, נתמודד עם התחרות והאתגרים שבדרך ונפעל להתרחבות משמעותית, לצד חיזוק תחומי הליבה ולהיות הבחירה הראשונה של כל בית בישראל. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות ליו"ר וחברי הדירקטוריון, על האמון והבחירה בי כמנכ"ל שופרסל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תקראו טוב
    עובד לשעבר 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת שמנצלת את עובדיה. מי שמקבל תגמול זה רק מנהלים. עובדים בשכר מינימום =ניצול.
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    לוי מירי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת שופרסל זקוקה לריענון אני הפסקתי לקנות שם המבצעים סתם בלוף בדכ לא קיימים ואם קיימים הם בעלי תוקף קצר. הקופונים פעם היו מותאמים לסל הקניות היום לא הם מותאמים למלאי. קופון שרשום עליו רק ההנחה ללא מחיר המוצר איני מסמנת אותו כי מחיר המוצר לא ידוע, מנכל חדש קח לתשומת לבך הקהל לא מטומטם. הוא מצביע ברגלים. ב ה צ ל ח ה
    סגור
  • 1.
    שופרסל
    סברי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שקונה במקום הכי יקר מגיע לו חבילת חציר בחינם, כי רק חמור לא מבדיל בין רשתות שיווק.
    סגור