מינויים

סמנכ"ל שיווק ודיגיטל חדש מונה במגדל ביטוח

מגדל ביטוח מינתה את גיל שגיב לתפקיד סמנכ"ל השיווק והדיגיטל בחברה, בחטיבת פיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל. עד כה כסמנכ"ל שיווק, דיגיטל ופיתוח עסקי בחברת AIG ישראל. בעל "היכרות רחבה ומעמיקה עם עולמות הביטוח"
מערכת ice | 
מגדל ביטוח (צילום Magma Images)
מגדל ביטוח הודיעה היום (שני) על מינויו של גיל שגיב לתפקיד סמנכ"ל השיווק והדיגיטל בחברה, בחטיבת פיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל, אותה מובילה ענת אטלס.
שגיב שימש עד כה כסמנכ"ל שיווק, דיגיטל ופיתוח עסקי בחברת AIG ישראל. במסגרת זו, ניהל את תקציב השיווק של החברה, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, היה אמון על גיבוש וניהול אסטרטגיית השיווק, הפרסום והתקשורת של החברה, הוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית המלאה של החברה ואת פיתוח עולמות ה- e commerce, ניהל את עולמות הדאטה, שיתופי הפעולה, הדוברות והיח"צ ועוד.
בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל השיווק של Avis ישראל וניהל את מועדון הנוסע המתמיד של אל על.
 
לשגיב תואר ראשון (בהצטיינות) בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני MBA עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ת״א.
שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של גיל לחברה ואין לי ספק כי היכרותו הרחבה והמעמיקה עם עולמות הביטוח והמומחיות שצבר לאורך השנים בהובלת נושאי השיווק, הדיגיטל, הדאטה לצד נושאים רבים נוספים, יאפשרו לו להוביל בהצלחה רבה את התחומים הללו במגדל ביטוח".
ענת אטלס, מנהלת חטיבת פיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל, ציינה כי: "גיל יביא מניסיונו העשיר כדי לפתח, לעבות ולהגדיל אף יותר את פעילות אחד המותגים העוצמתיים ביותר במשק הישראלי – מגדל ביטוח. בתקופה בה ענף הביטוח המסורתי נמצא בשיאו של המסע הדיגיטלי, על כל רבדיו, לתפקידו של גיל השפעה משמעותית על פעילויות הליבה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה