מינויים

בפרטנר ידעו? המשנה למנכ"ל פרש, כעת נחשף הג'וב הבא שלו

קבוצת חג'ג' הכריזה על כך שתמיר אמר, מי שעד אתמול היה המשנה למנכ"ל פרטנר ימונה למנכ"ל החברה 
מערכת ice | 
תמיר אמר (צילום ינאי יחיאל)
לאחר שאתמול (רביעי) דווח כי לאחר חמש שנים תמיר אמר פרש מפרטנר, הבוקר נחשפה מה תהיה התחנה הבאה שלו. קבוצת חג'ג' הכריזה כי תמיר אמר ימונה למנכ"ל הקבוצה. אמר יחליף את רועי וישנוביצקי בתפקיד המנכ"לות זאת לאחר שהנהלת הקבוצה ו- וישנוביצקי סיכמו על פרידה הדדית. 
 
כאמור קבוצת חג'ג' נחשבת לאחד היזמים המובילים בתל אביב ועיקר עיסוקה הינו בהשבחת קרקעות בפריים לוקיישין, על דרך של אישור תכניות מקומיות ומחוזיות לשינוי ייעודן ו/או להוספת זכויות בנייה לגביהן, וזאת בנוסף לתכנונם, בנייתם ושיווקם. לאחרונה הודיעה החברה על מכירת 75 אחוז מהזכויות לבניה מסחרית בפרוייקט איינשטיין לקבוצת כלל, תמורת 475 מיליון שקל. בנוסף לכך גייסה קבוצת חג'ג' לפני כחודש 190 מיליון שקל, כשהביקושים הגיעו עד לכ-250 מיליון.
 
כמו כן ההון העצמי של קבוצת חג'ג' ליום 31.3.2022 עומד על כ- 950 מיליון ₪  ויחס הון עצמי למאזן לאותו מועד עמד על כ- 40%, כאשר בעקבות עסקת כלל צפוי לגדול ההון העצמי לכ- 1.1 מיליארד שקל.
 
תמיר אמר התייחס למינוי ואמר: "אני שמח להכנס לתפקיד ובטוחני שאמשיך ואוביל את קבוצת חג'ג' כיזמית נדל"ן מובילה ובעלת השקעות במגוון רחב של פעילויות. אני בטוח שנמשיך לגדול ולהרחיב את הפעילות". מקבוצת חג'ג' נמסר: אנו מביעים אמון מלא במינויו של תמיר אמר להובלת הקבוצה ומאחלים הצלחה לרועי וישנוביצקי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה