מינויים

הסטארט אפ הישראלי במינוי נוצץ: זה הסמנכ"ל החדש

ורביט תמנה סמנכ"ל תפעול ראשי חדש, לאחר קדנציה ב-ProQuest שנרכשה תמורת 5.3 מיליארד דולר, וייכנס לתפקיד שיכלול ניהול צוותי התפעול, תמיכת לקוחות, IT, וניהול הפרויקטים של החברות שנרכשו לאחרונה על ידי החברה
מערכת ice | 
יאיר אמסטרדם (צילום ורביט)
חברת הסטארט-אפ הישראלית ורביט (Verbit), מובילת השוק הגלובלי בתחום פתרונות תמלול וכתוביות מבוססות בינה מלאכותית, מודיעה היום על מינויו של יאיר אמסטרדם לסמנכ״ל התפעול הראשי (COO) החדש של החברה. במסגרת תפקידו אמסטרדם ינהל את הפעילות הגלובלית של החברה, כולל ניהול צוותי התפעול, תמיכת לקוחות, IT, וניהול הפרויקטים של החברות שנרכשו לאחרונה על ידי החברה.
בתפקידו הקודם, יאיר אמסטרדם כיהן כסמנכ״ל התפעול הראשי של ProQuest שנרכשה תמורת 5.3 מיליארד דולר ושירתה מעל מ-25,000 לקוחות שהניבו קרוב למיליארד דולר בהכנסה שנתית. 
כמו כן, אמסטרדם שימש בעבר כמנהל התפעול הראשי של אקס ליבריס ופיקח על תפעול הענן, התמיכה הגלובלית, תפעול התוכן וקבוצות ה-IT שלה. לפני כן שימש יאיר כסגן נשיא תפעול היחידה העסקית ב Verint System הנסחרת בנאסד"ק. יאיר בעל תואר ראשון במדעים בהנדסה כימית (בהצטיינות יתרה) מהטכניון ותואר MBA (בהצטיינות יתרה) מאוניברסיטת בן גוריון.
חברת Verbit משמשת שותפה חיונית ל-3,000+ עסקים ומוסדות. פתרונות הבינה המלאכותית הקולית של החברה מספקים לשותפותיה את הכלים הנדרשים כדי להציע נגישות ללקויי שמיעה וחירשים. בתוך שנים ספורות מאז הקמתה ב-2017, גדלה Verbit לחברת חד קרן והפכה למובילה עולמית של תעשיית התמלול המוערכת ב-30 מיליארד דולר.
המינוי של יאיר אמסטרדם מגיע בהמשך למספר רכישות אסטרטגיות ש- Verbit ביצעה בשנה האחרונה של חברות אירופאיות ואמריקאיות ותיקות ומבוססות אשר הרחיבו את מגוון הפתרונות של החברה ללקוחותיה. בין הרכישות הבולטות ניתן למצוא את Take Note הבריטית, החברה המובילה בבריטניה לשירותי תמלול וכתוביות בתחום ניתוח ומחקרי שוק; Take 1 הבריטית גם כן, המתמחה בשירותי תמלול למגזר המדיה והבידור; VITAC, ספקית הכתוביות הגדולה ביותר בצפון אמריקה בתחום המדיה המשרתת לקוחות כדוגמת CNN ופוקס; חברת U.S. Captioning, ספקית כתוביות מובילה בתחום רשתות טלוויזיה אמריקאיות וחברת (Automatic Sync Technologies (AST האמריקאית המתמחה ביצירת כתוביות ותמלול בתחומי החינוך והממשל.
 
תום ליבנה, מנכ״ל ומייסד Verbit: ״אני מברך על הצטרפותו של יאיר אמסטרדם לצוות ולהנהלה ובטוח שניסיונו העשיר יסייע לחברה רבות. נוכח הצמיחה המואצת של ורביט, צירוף אישיות כה מנוסה ומוכשרת, הוא דבר קריטי עבור תהליך הבניה שלנו כחברה מובילה ויציבה.
אנו נמשיך להתרחב באמצעות רכישות חדשות, כמו גם השקעות אסטרטגיות בתעשיות משגשגות המציעות הזדמנויות לצמיחה בתחומים נוספים״.
יאיר אמסטרדם: ״אני שמח להצטרף לחברת Verbit ולהיות שותף למסלול הצמיחה המהיר של החברה. אני גאה לעבוד בחברה אשר מתמקדת בהנגשת תוכן ללקויי שמיעה וחירשים ומשלבת אינטליגנציה מלאכותית עם תמלול אנושי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה