מינויים

מתיחת פנים: שורת מינויים בהנהלת חברת Guardknox

ג׳יליאן גולדברג קודמה לתפקיד ה- CRO, ד"ר קאנוט סאוור, מונה לתפקיד CTO וישמש כסמנכ״ל הטכנולוגיות של החברה
מערכת ice | 
ג׳יליאן גולדברג (צילום Guardknox)
GuardKnox, חברת טכנולוגיית רכב ישראלית המייצרת לדור הבא של כלי הרכב פתרונות חומרה ותוכנה הודיעה על קידום של שני עובדים לצוות ההנהלה של החברה. ג׳יליאן גולדברג, ששימשה בעבר כ- VP of Marketing and Investor Relations, קודמה לתפקיד ה- Chief Revenue & Investor Officer (CRO). ד"ר קאנוט סאוור, מונה לתפקיד CTO וישמש כסמנכ״ל הטכנולוגיות של החברה.
ג׳יליאן גולדברג, שימשה כחברת צוות משמעותית מאז הקמת GuardKnox ומביאה איתה ניסון חדשנות ופיתוח עסקי. בנוסף לעשייתה בחברה ג׳יליאן גולדברג משמשת כחברת הנהלה של Nevo Network תוכנית פיתוח מקצועית לעולים בתעשיית הטק. כ- CRO תהיה גולדברג אחראית על פיתוח עסקי שיווק קשרי משקיעים ויצירת שיתופי פעולה עסקיים. בנוסף על תפקידה מונתה ג׳ילאין כחברת דריקטוריון.
 
ד"ר קאנוט סאוור שימש כ- CTO ו- Global VP for automotive, travel and transport ב- DXC. הוא עבד בתפקידים טכנולוגים מובילים במספר חברות בעולם התחבורה בין היתר כ- Global VP and Chief Technologist בחברת Siemens. בנוסף לניסיונו המקצועי, לד״ר סאוור PHD מ- Imperial College בהנדסת תוכנה ומערכות. בתפקידו יוביל סוואר את החזון הטכנולוגי של GuardKnox במסגרת שיתופי הפעולה שלה עם החברות המובילות בשוק התחבורה.
״ג׳יליאן הובילה את צמיחת החברה מראשית דרכה״, אומר משה שליסל מנכ״ל GuardKnox. ״מוסר העבודה שלה, ויכולותיה העסקיות סייעו לצמיחת החברה ואני גאה לעבוד יחד איתה. ב- GuardKnox אנחנו מאפשרים לעובדים מצטיינים להתפתח ולצמוח בתוך הארגון ואין דוגמא מתאימה לכך יותר מג׳ילאין. לקאנוט היה חלק משמעותי בצמיחת החברה באירופה, והוא יוביל את שדרוג הפלטפורמה שלנו. המינויים החדשים יאפשרו לחברה להמשיך ולצמוח בדרך שלנו לשנות את העתיד של עולם התחבורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה