מינויים

Deloitte מחזקת את מערך המיסוי הבין לאומי: שורת מינויים חדשים בפירמה

"חטיבת המס של דלויט היא המובילה, המגוונת והרלוונטית ביותר היום בשוק ואנו ממשיכים לחזק את הצעות הערך שלנו עבור לקוחותינו בכל היבטי המס מקצה לקצה, בדגש על מיסוי בין לאומי על כלל היבטיו", ציינה אלונה מרון, ראש חטיבת המס בDeloitte ישראל
מערכת ice | 
שרון ליטקה (צילום דלויט)
פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte מודיעה על שורת מינויים חדשים בחטיבת המס כחלק משכלול וחיזוק הצעת הערך של החטיבה, בדגש על תחום המיסוי הבינלאומי. "חטיבת המס של דלויט היא המובילה, המגוונת והרלוונטית ביותר היום בשוק ואנו ממשיכים לחזק את הצעות הערך שלנו עבור לקוחותינו בכל היבטי המס מקצה לקצה, בדגש על מיסוי בין לאומי על כלל היבטיו", ציינה אלונה מירון, ראש חטיבת המס בDeloitte ישראל.
רו"ח שרון ליטקה רגב, הצטרפה לחטיבת המס בפירמה כשותפת מיסוי בינלאומי. שרון, בעלת ניסיון רב בתחום המיסים ומתמחה במתן ייעוץ לחברות גלובליות וליווי עסקאות בינלאומיות. כיהנה בעשר השנים האחרונות בתפקידי ניהול בתחום המיסוי בחברות מובילות במשק והייתה דירקטורית מס בחברת טבע ומנהלת מחלקת המיסים בבנק הפועלים.
 
יאיר זורע הצטרף לחטיבת המס בפירמה כשותף מיסוי בינלאומי שיוביל את קבוצת המיסוי
האמריקאי. זורע בעל 22 שנות ניסיון במתן שירותים לחברות וישויות עסקיות אחרות בארה"ב, ישראל, אירופה ועוד. במשך השנים הוביל יאיר מספר רב של עסקאות בינלאומיות מורכבות במגוון סקטורים ותעשיות, לרבות מיזמים משותפים, מיזוגים, רכישות ורה-ארגון בקבוצות רב לאומיות ועוד.
בנוסף, וילי יליזרוב מונה לשותף מחירי העברה בחטיבת המס. ליליזרוב ניסיון רחב בתחום,
הכולל ליווי לקוחות בתכנון, יישום, תיעוד ודיוני שומות בישראל, ארה"ב, מזרח ומערב אירופה, אסיה ואפריקה. לאורך השנים פיתח התמחות ייחודית בתמחור עסקאות עם נכסים בלתי מוחשיים, לרבות הערכות שווי לצורכי מס, ועסקאות פיננסיות מורכבות, כגון הלוואות המירות, נגזרים פיננסיים, ערבויות פיננסיות וערבויות ביצוע, ועוד.
רו"ח אלונה מירון, שותפה וראש חטיבת המס Deloitte: "מברכת על הצטרפותם של שרון, וילי ויאיר לנבחרת המומחים המובילה של Deloitte. חטיבת המס של דלויט היא המובילה, המגוונת והרלוונטית ביותר היום בשוק ואנו ממשיכים לחזק את הצעות הערך שלנו עבור לקוחתינו בכל היבטי המס מקצה לקצה, בדגש על מיסוי בין לאומי על כלל היבטיו. הייחוד של כל אחד מהם, לצד יכולות בינאישיות גבוהות וניסיון עשיר ומוכח במתן שירותים לחברות, לתאגידים ולמשקיעים בארץ ובעולם הם שהופכים את השלם לגדול מסך חלקיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה