מינויים

חברת סלברייט מודיעה על מינוי של סמנכ"ל בכיר

החברה מודיעה על מינויו של ארנון זילברמן לסמנכ"ל בכיר למערכות מידע ותפעול (EVP IS & O) בחברה
מערכת ice | 
ארנון זילברמן (צילום יחצ)
חברת סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויו של ארנון זילברמן לסמנכ"ל בכיר למערכות מידע ותפעול (EVP IS & O) בחברה. במסגרת תפקידו, זילברמן יהיה אחראי על כל פעילות הטכנולוגיות הפנימיות, התפעול והשירותים בחברה.
הוא ינהל את מחלקות מערכות המידע, ה-IT, התפעול, והאבטחה. מחלקות אלה, האמונות על מתן מענה ושירות ליותר מ-7,000 לקוחות החברה, ולמעלה מ- 1,000 עובדיה ברחבי העולם, נדרשות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות, חדשנות, רמת שירות, ויכולת להמשיך להרחיב את פעילותן בהתאמה לצרכים העסקיים המשתנים.
 
זילברמן מביא איתו ניסיון עשיר של 23 שנים בחברות טכנולוגיה גלובליות, בהן מילא תפקידי ניהול בכירים הן כסמנכ"ל מערכות מידע (CIO) והן בתחום התפעול וה-IT. לפני שהצטרף לסלברייט, שימש זילברמן כמנמ"ר (CIO) של חברת Kornit Digital. לפני כן, עבד כמנמ"ר (CIO) של "גילת רשתות לווין" הגלובלית, כמנמ"ר בחברת Retalix/NCR ובמגוון משרות ניהול ב-IT ותפעול בחברת אריקסון. הוא בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה