מינויים

מוכנים למלחמה? תאגיד השידור הציבורי בחר את נציגי הוועד

כשברקע שר התקשורת הכריז כי בכוונתו לסגור את תאגיד השידור הציבורי, עובדי התאגיד בחרו את תשעת נציגיהם לוועד העובדים
מערכת ice |  2
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
וועד עיתונאי תאגיד השידור הציבורי בחרו אמש (ראשון) תשעה עיתונאים שימשו כחברים בוועד. התשע נבחרו לאחר שזכו במירב הקולות בהצבעה אשר נערכה בין כלל עובדי התאגיד.
רשימת העיתונאים שנבחרו מגוונת יחסית וכוללת עובדים וותיקים לצד צעירים: הפרשן יואב קרקובסקי, הכתבת ורד פלמן, העורך דניאל אופיר, הצלם אילן הירשפלד, העורך הלשוני במדיה הערבית משה מצליח, קריינית החדשות ברשת ב׳ אודליה זימור, מנהל הבמה שחר בונאנו, המגישה ברשת ג׳ מיכל אסולין, והתסריטאי והבמאי בחטיבת הדיגיטל אלון יששכר.
מארגון העיתונאים והעיתונאיות נמסר: ״אנחנו מברכים את תשעת חברי הוועד שנבחרו הערב לוועד העיתונאים של תאגיד השידור הישראלי. החברים נבחרו בבחירות שהתאפיינו בשיעור הצבעה גבוה מאוד של 78 אחוזים. עומדת לפנינו תקופה שצופנת בחובה אתגרים רבים ואנחנו בטוחים כי החברים שנבחרו יעשו את המיטב על מנת לייצג ולדאוג לאינטרסים של כלל עובדי התאגיד. אנו בארגון נמשיך לפעול במשותף עם הוועד להסכם קיבוצי חדש, ונערכים להתמודדות מחודשת עם האיומים החיצוניים על תאגיד השידור״ .
 
הבחירות נערכות שברקע שר התקשורת שלמה קרעי הכריז לא אחת על כוונתו לפעול להפרטת תאגיד השידור הציבורי. בראיון שהעניק בגלי צה"ל בטרם נבחר לתפקיד פרס קרעי את משנתו: "אמרתי להפריט את התאגיד. אם הערוץ הוא ערוץ טוב שהציבור רוצה לצרוך את התוכן שלו הוא יכול להסתדר גם בלי שהציבור יצטרך לממן אותו באל כורחו. גם גלי צהל היא לא צריכה להיות ממומנת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוכנים למלחמה (ל"ת)
    מאור 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    במדינה דמוקרטית יש שידור ציבורי חיי
    שי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קרעי חתיכת סטן שקרן, זאת עוד דרך של אנשים עם שיכרון כוח לנסות להפוך את ישראל לדיקטטורה, בסוף מה שקרה בארצות הברית ובברזיל יקרה בישראל- כשאנשים, שזה רוב האזרחים יבינו שהמדינה הופכת לדיקטטורה וזה מלחמה על הבית ואין מה להפסיד עוד!!!!
    סגור