מינויים

SAP העניקה לדלויט ישראל הסמכה להענקת שירותי Rise With SAP

שיתוף הפעולה בין SAP לדלויט ישראל ממשיך להתרחב. הפעם - SAP העניקה לדלויט ישראל הסמכה להענקת שירותי Rise With SAP
מערכת ice | 
קבלת ההסמכה (צילום מתן תמרקין)
SAP העניקה לפירמת הייעוץ דלויט ישראל הסמכה להענקת שירותי Rise With SAP. זאת במסגרת אסטרטגיית הרחבת קהילת השותפים של Rise With SAP ישראל.
שירותי Rise With SAP מאפשרים לבצע תהליך טרנספורמציה דיגיטלית הוליסטי עבור ארגונים בתנאים ובזמן המתאים להם. השירותים מאפשרים מעבר חלק, מהיר ומשתלם לענן של יישומי ניהול הארגון, תוך הפחתת מורכבות ואספקת גמישות מרבית, כאשר התחזוקה, השדרוגים והשירות המנוהל לתשתיות ה-IT מאוגדים תחת חוזה אחד.
 
הענקת ההסמכה מגיעה כחלק מהמגמה של דלויט להדק את הפעילות מול SAP בארץ ובעולם. דלויט דורגה כמובילת השירות העולמית ליישומי ענן כמובילת השוק העולמי ביישום SAP S/4HANA על ידי חברת המחקר גרטנר באפריל 2022. פרקטיקת ה-SAP בדלויט ישראל מיישמת פרויקטים של SAP במספר לקוחות בארץ ומסייעת באמצעות טרנספורמציה עסקית וטכנולוגית למקסם את הערך מיישום המערכות.
עמי גולדברג, מוביל פרקטיקות ה-SAP בדלויט ישראל, אמר כי "תהליך ההסמכה ל- Rise With SAP מהווה ציון דרך משמעותי עבור דלויט ישראל. אנו מאמינים כי פתרון Rise With SAP יסייע במסע הדיגיטלי והמעבר לענן עבור לקוחות רבים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. הסמכה זו מאפשרת פיתוח יכולות מקומיות ישראליות בנוסף לידע, לניסיון ולהשקעות שאנו מביאים מעבר לים".
שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים ב-SAP ישראל, בירכה: "אנחנו שמחים וגאים להעמיק את שיתוף הפעולה שלנו עם פירמת דלויט. תוכנית Rise With SAP תאפשר לדלויט להעניק קפיצת מדרגה ללקוחותיהם. אנו פועלים באופן מתמיד כדי להרחיב את הידע והיכולות של קהילת השותפים שלנו ולספק להם את הכלים הנחוצים במטרה ללוות את לקוחותינו המשותפים במסע הטרנספורמציה העסקית שלהם לשירותי SAP בצורה מהירה ובטוחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה