מינויים

בגיל 25 בלבד: עדן פינס תעשה את זה בפעם הראשונה

הריאליטי הפרובוקטיבי "לאב איילנד" (בעברית: אי האהבה) צפוי לעשות עלייה לישראל ומי שנבחרה להנחותו היא לא אחרת מאשר הדוגמנית הצעירה
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום דווין לאמורו)
עדן פינס עומדת בפני ג'וב חדש שטרם היה לה כמותו. הריאליטי הפרובוקטיבי "לאב איילנד" (אי האהבה) יעשה בקרוב עלייה לישראל אם כי למרות דיווחי עבר, נראה שלא יגיע לשידורי קשת אלא לפלטפורמת הסטרימינג FREE TV שמוקמת בימים אלה. בינתיים, יש כבר מי שתהיה המגישה של התכנית החדשה.
פינס, בת ה-25, תגיש תכנית לבדה בפעם הראשונה. היא התחילה את דרכה כמנחה משנית ב״האח הגדול״ של רשת 13 בתפקיד ״האחות הגדולה״ ולאחר מכן הגישה פינת מונדיאל אצל אופירה וברקו.
 
תוכנית השידוכים הבריטית, מפגישה בין 30 רווקים ורווקות בגילאים 20 עד 30. בימים אלה ההפקה מלהקת את המתמודדים לריאליטי החדש שנחשב לדי פרובוקטיבי, ואלה שייבחרו ייצאו בחודש מאי לחודשיים של צילומים בלוקיישן אקזוטי, שהפעם מדובר ביוון.
שירות הטלויזיה החדש של קשת צפוי להציע את שירותיו בתחילת שנת 2023, רכש את זכויות השידור וההפקה של סדרת הריאלטי המצליחה Love Island ("אי האהבה"). את הסדרה תפיק ארמוזה הפקות מקבוצת ITV כאשר הסדרה צפויה לעלות לאוויר כבר בקיץ 2023.  הצילומים יתקיימו במאי הקרוב בלוקשיין שההפקה שומרת בסוד והליהוק ייפתח בקרוב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה