מינויים

אלה לי להב חוזרת למסך: זה הריאליטי הנוצץ בו תשתתף

הזמרת הצעירה תשתתף בעונה הקרובה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12, שבאותו הערוץ גם שופט סטטיק ששמה נקשר עם שלו לא מעט עקב הגירושים משרית פולק, אשתו לשעבר. גם ניבר מדר תשתתף בעונה הקרובה
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
אלה לי להב לא עוצרת. הזמרת הצעירה סגרה היום (שני) להשתתף בעונה הקרובה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12, שבאותו הערוץ גם שופט סטטיק ששמה נקשר עם שלו לא מעט בשל הגירושים מאשתו שרית פולק.
במקביל, גם הדוגמנית הישראלית הבילאומית ניבר מדר תשתתף בעונה הקרובה של ריאליטי הריקודים, כמו גם דנה גרוצקי ועופר שכטר שכבר סגרו את השתתפותם בריאליטי ועוד לא מעט שמות נמצאים במו"מ לעונה הקרובה.
במקביל, ללא משה איבגי, החלו הליהוקים לעונה החדשה של ״זגורי״ שתעלה ב-"HOT3״ ובין הדמויות החדשות שיצטרפו לעונה בהם גם את דמותה מרסל, בחורה כריזמטית, סוחפת, יפה, חדה וחכמה שתהיה בת הזוג של אביאל אותו מגלם עוז זהבי. הזמרת הצעירה עשויה להצטרף לקאסט עמוס הכוכבים של מאור זגורי בסדרה שלו ב-HOT, כאשר היא עברה אודישן לתפקיד בעונה החדשה של  הסדרה, כאשר לא נמסר לאיזו דמות היא אמורה להכנס.
 
האודישנים לסדרה נמשכים בימים אלה, כאשר הזמרת הצעירה ניסתה את כוחה באודישן לאחת התכניות המוכרות של HOT שתשוב בעוד מספר חודשים אל המסך אחרי שנים ארוכות של היעדרות, יהיה זה תפקיד מסגנון שטרם התנסתה בו קודם.
 
זגורי אימפריה היא סדרת טלוויזיה ישראלית של חברת HOT, זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה. הסדרה שודרה החל מ-8 באפריל 2014 בחברת HOT. הסדרה מגוללת את סיפורה של משפחת זגורי, משפחה רוויית מתחים מבאר שבע, הנאבקת להסיר קללה הרובצת על ראשה מאז מות הסבא.
יוצר הסדרה הוא מאור זגורי, שכתב את התסריט ובהמשך גם ביים. שתי עונות הסדרה צולמו יחד, העונה הראשונה עלתה לשידור ב-8 באפריל 2014, והעונה השנייה עלתה לשידור ב-3 בפברואר 2015 והסתיימה ב-1 באפריל 2015.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה