מינויים

מנכ"ל חדש לחברת טכנולוגית הפרסום פריון נטוורק: טל יעקבסון

יעקבסון עמד בראש חטיבת החיפוש של החברה ב-4 השנים האחרונות ויכנס לתפקידו החדש ב-1 באוגוסט. המנכ"ל הפורש דורון גרסטל ישאר בחברה כחבר דירקטוריון
מערכת ice | 
טל יעקובסון Perion Network (צילום אוהד דיין)
חברת Perion Network הודיעה אתמול (רביעי) על מינויו של מנהל חטיבת החיפוש בארבע השנים האחרונות, טל יעקבסון, לתפקיד המנכ"ל, כאשר הוא יחליף את דורון גרסטל שעמד בראש החברה ב-5 השנים האחרונות. ההודעה הגיעה במקביל לפרסום דוחות נאסד"ק, אשר הצביעו על המשך מגמת הצמיחה של החברה.
חטיבת החיפוש (קודפיול) תחת ניהולו של טל צמחה בצורה רחבה, וברבעון הרביעי של שנת 2022 עלו הכנסות החברה מפעילות החיפוש בכ-49%. צמיחה משמעותית מעל שיעורי הצמיחה בתחום.
 
יעקבסון מילא תפקיד משמעותי בתפנית העסקית של פריון, ועל כן זוכה להערכה רבה בתעשיית האדטק. טל מגיע לתפקיד עם רקע של 20 שנות ניסיון, בהן היה סמנכ"ל פיתוח עסקי של Similarweb, מייסד Monotizer וסמנכ"ל מקאן אריקסון, החל את דרכו ב AOL/ICQ וMacromedia.
דורון גרסטל, המנכ"ל היוצא, יסיים את תפקידו בעוד כחצי שנה, וימשיך להיות מעורב בפריון כחבר דירקטוריון פעיל. תהליך העברת התפקיד יעשה בצורה מסודרת, כאשר מהחברה נמסר כי "טובת החברה ובעלי מניותיה מהווה שיקול מרכזי".
Perion (פריון) היא חברת טכנולוגיה ציבורית אשר מעניקה פתרונות פרסום ושיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות, והיא נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבורסת נאסד"ק. תחומי ההתמחות של החברה הם מתן שירותי פרסום דיגיטלי למותגים ולאתרי תוכן, על פי שלושת עמודי התווך העיקריים של פרסום דיגיטלי - חיפוש מודעות, מדיה חברתית וויזואליזציה. החברה הוקמה בשנת 1999 וכרגע עומד בראשה דורון גרסטל, המכהן כמנכ"ל מאז 2017. מטה החברה נמצא בחולון, וסניפים נוספים ממוקמים בתל אביב, ניו יורק, סיאטל, קייב, פריז. החברה מעסיקה כ-500 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה