מינויים

חברת הפיננסים מכריזה על מינוי מנכ"ל חדש

אמריקן אקספרס מכריזה על מיניו של מני כהן לתפקיד מנכ"ל החברה בישראל. כהן יחליף את המנכ"ל הקודם עידו עלמני ששימש בתפקיד כחמש שנים

מערכת ice | 
מני כהן (צילום זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)
חברת השירותים הפיננסים אמריקן אקספרס ישראל מכריזה הבוקר (ראשון) על מיניו של מני כהן (40) לתפקיד מנכ"ל החברה. בתפקידו האחרון שימש כהן כמנהל הטרנספורמציה בישראכרט בהיבט העסקי והתרבותי, ובין השאר הוביל תהליכי שינוי בחברה, אוטומציה ומעבר לעבודה אג'ילית. בנוסף לכך, חתום כהן על צמיחה של עשרות אחוזים בתיק האשראי הצרכני והעסקי של החברה.
עם מינויו, המנכ"ל החדש מני יחליף בתפקידו את עידו עלמני ששימש כמנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל בחמש השנים האחרונות. מטעם אמריקן אקספרס נמסר כי בתפקידו כמנכ"ל ימשיך כהן לצד מנהלי ועובדי החברה לבסס את מעמדה של אמריקן אקספרס ישראל, כ"מותג הפרימיום הבינלאומי הפיננסי המוביל בישראל". בנוסף לכך נמסר כי כהן ידאג לקדם את השירות בחברה הן מצד מחזיקי הכרטיס והן מצד בתי העסק וכן להתאים פתרונות מתקדמים המעניקים ערך ללקוחות, הן הפרטיים והן העסקיים.
  
מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס התייחס למיניו ואמר: "גאה ונרגש להצטרף לאמריקן אקספרס. לאחר שנים רבות בתפקידי מפתח בעולם האשראי ובהובלת שינויים ארגוניים ותרבותיים, אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל ולהצעיד את החברה קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה