מינויים

חברת תן ביס במינוי יוקרתי: זו הסמנכ"לית החדשה

ליעד שובל, מונתה לסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת המשלוחים "תן ביס" בישראל, זאת לאחר שעזבה את תפקידה כמנהלת הפעילות העסקית והשיווקית בחטיבה הקולינרית של אסם-נסטלה בישראל
מערכת ice |  1
ליעד שובל (צילום תומר שלום)
ליעד שובל מונתה לסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת המשלוחים "תן ביס" בישראל, כך נודע היום (ראשון). ליעד בת ה-39 היא בוגרת MBA במנהל עסקים, ומגיעה לתן ביס עם 15 שנות ניסיון בתפקידים בכירים בארגונים שמובילים את תחום מוצרי הצריכה בארץ ובעולם.
בנוסף, ליעד כיהנה במגוון תפקידים בחברות כמו P&G (פרוקטר אנד גמבל), שטראוס, פפסיקו ואסם-נסטלה. בתפקידה האחרון ניהלה ליעד את הפעילות העסקית ושיווקית בחטיבה הקולינרית של אסם-נסטלה בישראל והובילה אותה לגידול דו-ספרתי. ליעד נשואה וגרה עם בעלה ושלושת ילדיה בתל אביב.
 
תומר פפר, מנכ"ל "תן ביס": "ליעד מצטרפת לצוות ההנהלה שלנו כחלק מאסטרטגיה חדשה של החברה. ליעד מביאה איתה ניסיון רב ומאוד רלוונטי ל"תן ביס", חשיבה אסטרטגית ויצירתית ותשוקה רבה לעולם השיווק אשר ניכרת בהישגיה. אני שמח מאוד על הצטרפותה".
"תן ביס" היא פלטפורמת משלוחים גדולה בישראל המציעה בין היתר שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 ומתמחה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה. תן ביס פועלת כיום בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, כ-2,000 שליחים תחת חברת המשלוחים ועובדת עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה בפשיטת רגל
    הייטק עם תן ביס 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירות גרוע ! אין מענה בשעות הערב וחל תשבור תראש אם הזמנה לא הגיעה או משהו חסר… גרוע גרוע גרוע . לעומת סיבוס שאפשר גם לשלם בוולט
    סגור