מינויים

מנכ"ל בנק דיסקונט נכנס לעולם הנדל"ן: זה הג'וב החדש שלו

אורי לוין מצטרף לתדהר וימונה למנכ"ל הקבוצה. יו"ר תדהר, גיל גבע, מסר: "מנהל מצוין עם יכולות מנהיגות יוצאות דופן וניסיון ניהולי ועסקי מוכח. אנחנו משוכנעים שאורי ידע להצעיד את תדהר אל הרמה הבאה ואנו רואים בהצטרפותו של אורי לתדהר אבן דרך משמעותית במסע שלנו לבנייתה של תדהר כחברת מופת ישראלית"
מערכת ice |  1
אורי לוין מנכ"ל דיסקונט (צילום רמי זרנגר)
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט, מצטרף לקבוצת תדהר וימונה למנכ"ל הקבוצה. דירקטוריון תדהר הודיע הבוקר למנהלי ועובדי החברה על המינוי אשר ייכנס לתוקף בחודשים הקרובים, לאחר בחירת מחליף ללוין בקבוצת דיסקונט. לוין כיהן בעשור האחרון בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת דיסקונט. ב-2014 מונה לראש חטיבת האסטרטגיה, התכנון והכספים בקבוצה ובשנת 2017 התמנה למנכ"ל דיסקונט ניו־יורק. ביולי 2019 נבחר לכהן כמנכ"ל הקבוצה.
לפני שהצטרף לקבוצת דיסקונט, כיהן לוין כמנכ"ל קבוצת ISP בישראל ובשוויץ המתמחה במתן שירותים פיננסיים ללקוחות פרטיים ומוסדיים. לפני כן כיהן בתפקידי ניהול בכירים בבנק הפועלים. לפני שהצטרף לבנק הפועלים, כיהן לוין כיועץ בכיר ומנהל פרויקטים בחברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי, לונדון (McKinsey & Co). ללוין תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון (בהצטיינות) מלונדון ביזנס סקול ותואר ראשון בהנדסת מחשבים ומדעי המחשב (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל־אביב.
 
יו"ר תדהר, גיל גבע, מסר: "אנו גאים ונרגשים להודיע על מינויו של אורי לוין למנכ"ל הקבוצה. אורי הוא מנהל מצוין עם יכולות מנהיגות יוצאות דופן וניסיון ניהולי ועסקי מוכח. תדהר צומחת בהתמדה, היא עתידה להכפיל את הכנסותיה בשנים הקרובות וזאת בעולם משתנה ובתעשייה משתנה. אנחנו משוכנעים שאורי ידע להצעיד את תדהר אל הרמה הבאה ואנו רואים בהצטרפותו של אורי לתדהר אבן דרך משמעותית במסע שלנו לבנייתה של תדהר כחברת מופת ישראלית. זוהי בשורה נהדרת לאנשי תדהר, ללקוחותיה ולכל בעלי העניין בה. אורי מצטרף לפסיפס אנושי ייחודי עם צוות ניהולי מצוין וביחד- השמיים הם הגבול".
עוד הוסיף: "אנו מודים לאודי שרביט אשר מהווה חלק מאיתנו כבר 20 שנה. אודי אשר החל את דרכו בקבוצה כמנהל כספים, מונה למנכ"ל ב 2015  ומסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. תרומתו של אודי לבנייתה של תדהר כחברה מובילה, לתרבותה ולהישגיה הרבים היא עצומה. בשנים האחרונות  הוביל אודי את תדהר לצמיחה והישגים נהדרים. אודי ימשיך ללוות את תדהר בהשקעות בתחום הטכנולוגיה ובפעילות נדל"ן בחו"ל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברת תדהר
    איתי1 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוותרת על ה64 מנדטים של הקואליציה.
    סגור