מינויים

מוטי גמיש מונה למשנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה

גמיש יחליף בתפקידו את ינון אלרועי, אשר כהן בעברו כציר כלכלי בניו יורק וראש נציגויות משרד הכלכלה והתעשייה בגרמניה וצרפת, ומונה כעת לתפקיד מנהל מערך תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה
מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מוטי גמיש, ראש מטה שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, מונה למשנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, זאת לאחר אישור ועדה המינויים בראשות נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ, בה חברים גם השופטת בדימוס שרה פריש ואלי כהן.
 
חברי הוועדה ציינו באישורם כי התרשמו מרמתו המקצועית והאישית של המועמד, ומצאו כי הוא עונה אחר דרישות התפקיד. כן ציינו חברי הוועדה כי תפקידו ועיסוקיו הקודמים של גמיש וכן ניסיונו הניהולי המקצועי, יאפשרו לו כניסה מהירה לתפקיד ויועילו לגיבוש יכולתו להוביל תהליכים משמעותיים אל מול עיסוקיו ואתגריו של משרד הכלכלה והתעשייה.
מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, אמנון מרחב ציין כי גמיש הנו בעל כישורים ויכולות לביצוע התפקיד בצורה המיטבית והמקצועית ביותר, בין היתר בשל הניסיון הרלוונטי בניהול עסקים וארגונים מורכבים מרובי משימות, כח אדם ותקציבים גדולים, אותו צבר במהלך השנים.
מוטי גמיש, הינו בעל תואר MBA במינהל עסקים (בהצטיינות) ובעל תואר BA בפרסום בתקשורת שיווקית.
גמיש יחליף בתפקידו את ינון אלרועי, אשר כהן בעברו כציר כלכלי בניו יורק וראש נציגויות משרד הכלכלה והתעשייה בגרמניה וצרפת, ומונה כעת לתפקיד מנהל מערך תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה. במסגרת זו אלרועי יהיה אמון על כלל הפעילות המשרדית לפיתוח התעשייה וכן על קידום תוכנית אסטרטגית לפיתוח התעשייה הישראלית, להגברת הפריון, הטכנולוגיה והתחרותיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה