מינויים

הפתעה ב-99FM: מה יקרה ביום שאחרי טל ואביעד?

תום אהרון ואביה פרחי מחליפים אביעד קיסוס והשלושה יחד עם טל ברמן שיישאר בעמדתו, יתפסו את מקומם של ״טל ואביעד״ ויגישו את תוכנית הבוקר של ״אקו 99״
מערכת ice |  3
טל ברמן ואביעד קיסוס (צילום גבע טלמור)
סופה של תקופה. השבוע הנוכחי הוא האחרון של הצמד הוותיק ביותר ברדיו הישראלי, טל ברמן ואביעד קיסוס, שהעלו ביום ראשון סלפי פרידה אחרי עבודה משותפת של 20 שנה ביחד במספר פלטפורמות, נפרדו היום (חמישי) רשמית מ-99FM עם תכנית אחרונה בהחלט. אבל כבר יש לתחנה תכניות להמשך.
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה בישראל היום, תום אהרון ואביה פרחי מחליפים אביעד קיסוס והשלושה יחד עם טל ברמן שיישאר בעמדתו, יתפסו את מקומם של ״טל ואביעד״ ויגישו את תוכנית הבוקר של ״אקו 99״.
לכבוד התכנית המיוחדת, בצוות התכנית הביאו כיבוד עשיר והוציאו חולצות בדומה לסיום מסלול בצבא, עליהן נכתב: "מסיבת סיום לטל ואביעד, מחזור 2002-2023", כשכולם לבשו אותם לכבוד התמונה האחרונה שלהם ביחד.
לפני חודשיים, הצמד הודיע על סיום העבודה המשותפת: ״לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים״, הודיע ברמן בשידור, ״השביעי במאי בעוד שלושה חודשים התוכנית שלנו מגיעה לסיומה וזה נורא מוזר״, הוסיף קיסוס. ״כמו בסיפורי פרידות - הוא מאוד מורכב והוא מאוד שלנו ופרטי״, הוסיף קיסוס בתשובה לשאלה למה הם נפרדים.
במהלך המונדיאל כזכור, ברמן ששהה בקטאר הגיש את אולפן המונדיאל של תאגיד השידור הציבורי ולצד עבודתו באולם המונדיאל, ברמן הגיש תוכנית בוקר יומית יחד עם שותפו הוותיק אביעד קיסוס. רבים ממאזיני התוכנית תהו מה יהיה בגורל שידורי התכנית במהלך החודש הקרוב, במהלכו כאמור ברמן יהיה בקטאר.
אך מסתבר שברדיו אקו 99 FM שם מוגשת התכנית מצאו פתרון פשוט במיוחד. ברמן משדר מחדרו במלון בדוחא באמצעות האינטרנט ובכך לא נמנע מברמן להגיש את המונדיאל מחד ומאידך מתוכניתו עם אביעד קיסוס להמשיך ולהתקיים.
 
 "הבוקר עם טל ואביעד", שבעבר נקראה "תוכנית הבוקר", היא תוכנית רדיו בהנחיית טל ברמן ואביעד קיסוס המשודרת בתחנת הרדיו "אקו 99 FM", בסינדיקציה ברדיו קול רגע ובעבר גם ברדיו צפון ללא הפסקה. בתחילה התכנית שודרה ברדיו תל אביב כבר בשנת 2002, לקראת סוף 2009 התוכנית ירדה מרדיו תל אביב. שנה לאחר מכן התוכנית חזרה לאוויר בתחנת הרדיו אקו 99FM ומאז היא משודרת שם באופן קבוע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פתחתי את הרדיו ביום ראשון שאחרי
    אני לא מאמינה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ושמעתי שטל ממשיך עם תוכנית בוקר חדשה. אני כל הזמן רק שמחתי שטל יוכל לישון בבוקר קצת יותר בלתי נסבלת החריצות של הבן אדם הזה .. שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 1.
    Seriously?!?!!
    אביה who 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זו לא אותה אחת ששידרה עם אביעד וחטפה התקף חרדה תוך כדי שידור כי אין לה מושג, ולא קצה מושג באקטואליה? מחזיקה בקושי אייטם של חמש דקות.
    סגור
  • לא נורא
    סבבה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה בסדר . בשלושה חודשים אחרונים קיבלנו אקטואליה באינפוזיה בתוכנית הזאת.. קצת נושאים אחרים לא יזיקו
    סגור