מינויים

חברת הפינטק morning במינוי מסקרן: זו מנהלת השיווק החדשה

חברת הפינטק morning (לשעבר חשבונית ירוקה), מודיעה על מינויה של קסניה טיכונוב למנהלת השיווק של החברה
מערכת ice | 
קסניה טיכונוב (צילום עומר פרידמן)
חברת הפינטק morning (לשעבר חשבונית ירוקה), שבראשה עומדים המייסדים - המנכ״לית ליאור וילצ׳ינסקי וה-CTO רמי גבאי, מודיעה היום (ראשון) על מינויה של קסניה טיכונוב למנהלת השיווק של החברה. במסגרת תפקידה תהייה אחראית על כלל הפעילות השיווקית תוך שימת דגש להטמעת המוצרים והשירותים החדשים שהחברה משיקה בתקופה הקרובה. 
קסניה, בת 28 בלבד, החלה את דרכה בתחום עוד בזמן השירות הצבאי בענף תקשורת דיגיטלית בדובר צה״ל. מאז שחרורה, עוסקת בתחום הדיגיטל והשיווק כשכירה ועצמאית. לאורך הדרך עבדה עם המותגים הגדולים בארץ במגוון תפקידים, שימשה כיועצת דיגיטל בשלוחה הישראלית של חברת וולט דיסני ולפני כשנתיים הצטרפה למחלקת השיווק במורנינג. קסניה בוגרת תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית ותואר MBA עם התמחות באסטרטגיה עסקית ויזמות ממכללת קריית אונו. 
 
ליאור וילצ׳ינסקי ורמי גבאי, מייסדי morning מסרו: ״קסניה שצמחה בחברה, מביאה איתה ערך מוסף וניסיון מגוון בתחום השיווק וגם בעולמות העצמאות. אין ספק שהתפקיד יציב בפניה אתגרים חדשים ומעניינים, שכולנו חווים בשל צמחית החברה והרחבת השירותים ללקוחותינו, יחד עם הכניסה לעולמות הבנקאות הפתוחה ואזורים נוספים. אנחנו מברכים על התקדמותה בחברה ומאחלים לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש״.
קסניה מסרה: "זו זכות גדולה להוביל את הפעילות השיווקית של morning - חברה שהוקמה על ידי עצמאים למען עצמאים ושמה לה למטרה לשנות ולהקל על חייהם של העצמאים בישראל, ולא רק. הניסיון שלי כעצמאית לימד אותי עד כמה חשוב ואף קריטי שבעלי עסקים יבינו את הצד הפיננסי של העסק שלהם ולא ימנעו מהעיסוק בו, והפתרונות שאנחנו מביאים ברמה הטכנולוגית ובמעטפת התוכן העשירה עוסקים בדיוק בכך".
חברת הפינטק morning הוקמה בשנת 2011 כבוטסטראפ ופועלת על בסיס פיתוח שהוא 100% ישראלי, בראשה עומדים ליאור וילצ׳ינסקי המנכ״לית ורמי גבאי, מנהל הטכנולוגיות הראשי. לפני כשנתיים השקיעה קרן פורטיסימו בפעילות החברה עם צמיחתה. 
morning מתמחה בפתרונות טכנולוגיים לעסקים קטנים ובינוניים בכל הנוגע לניהול העסק. כחברה הגדולה בארץ בתחום זה, היא נותנת מענה למעל ל-150 אלף עסקים קטנים ובינוניים בישראל.
ההיכרות העמוקה של morning עם עולם העסקים העצמאיים, וההבנה שבאמצעות כלים נוחים אפשר ליהנות ולבצע בקלות את משימות ניהול העסק, מובילה את החברה בפיתוח פתרונות מתקדמים, הכוללים מעטפת תוכן וידע עשירה שמטרתם להכניס קסם למטלות היומיומיות של עצמאיות ועצמאים ולהפוך אותן פשוטות ונעימות לביצוע.
החברה מפתחת מוצרים דיגיטליים, החל משירותי הליבה הנדרשים לכל עסק - הפקת חשבוניות, ניהול קל ונוח של הכנסות, ריכוז נתוני פעילות העסק ועוד. בנוסף, היא מספקת פתרונות תשלום דיגיטליים ומעטפת משלימה לניהול הוצאות, מכירות וספקים וכמו כן גם אינטגרציות ו-API לאוטומציות.
לאחרונה, הרחיבה morning את תחומי הפעילות שלה, עם קבלת הרישיון לעסוק בבנקאות פתוחה מהרשות לניירות ערך, ומפתחת פתרונות פיננסיים מתקדמים, הנמצאים בימים אלו בחשיפה הדרגתית ללקוחותיה. כלל השירותים והמוצרים ש-morning מציעה מסייעים לעסקים קטנים ובינוניים לנהל את עסקיהם בצורה קלה יותר, דיגיטלית ועם גישה לנתונים ולביצוע פעולות מכל מקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה