מינויים

דלויט מתרחבת בתחום הבינה המלאכותית: זה הבכיר שמצטרף

חברת דלויט מודיעה היום על מינויו של שלומי כהן לתפקיד מוביל תחום הבינה המלאכותית בחברה. לכהן ניסיון של יותר מעשרים שנה בתחום הבנקאות ובפרט בבנק הפועלים. כהן מסר: "אני גאה להצטרף לנבחרת המצוינת של Deloitte"
מערכת ice | 
שלומי כהן (צילום ענבל מרמרי, shutterstock)
פירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט (Deloitte) מודיעה היום (חמישי) על מינויו של שלומי כהן לתפקיד מוביל תחום הבינה המלאכותית בחברה, לרבות עולם ה-Generative AI - אחד התחומים הבולטים בתקופה הנוכחית. כהן יצטרך לפרקטיקת ה-AI & Data שמעניקה שירותי ייעוץ, פיתוח והטמעה של תשתיות דאטה ופתרונות המבוססים על בינה מלאכותית בארץ ובחו"ל.
כהן (44) נשוי +3, שלו תואר MBA במנהל עסקים ושיווק ו-BA במנהל עסקים, מביא עימו יותר מעשרים שנים של ניסיון עשיר מעולם הבנקאות. בתפקידו האחרון היה Chief Data and Analytics Officer בבנק הפועלים. לכהן מומחיות בבניית גשר בין הצרכים העסקיים ובין יכולות הדאטה והטכנולוגיה - נושא שנמצא בבסיס הבידול של הפירמה בעולמות הטכנולוגיה - נושא שנמצא בבסיס הבידול של הפירמה בעולמות הטכנולוגיה, לצד מיקוד עסקי והובלת תוכניות אסטרטגיות של שימוש במנוע הדאטה לצמיחה עסקית - מרעיון ועד ביצוע. 
 
בתפקידו כהן ילווה את לקוחות החברה בשיפור ביצועים ויצירת ערך עסקי מנכסי דאטה ויכולות AI, משלב גיבוש אסטרטגיה, דרך יישום תוכניות פעולה וכלה בתכנון, פיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים.
שלומי כהן מסר: "אני גאה להצטרף לנבחרת המצוינת של Deloitte ישראל, להוביל את תחום ה-AI ולספק פתרונות חדשניים בעלי ערך עיסקי משמעותי ללקוחותינו בתעשיות השונות".
בDeloitte- הוסיפו: "אנו שמחים על הצטרפותו של שלומי לנבחרת המובילה של Deloitte כמוביל תחום הבינה המלאכותית. תחום ה-GEN AI הינו מנוע צמיחה משמעותי, ואחד התחומים מחוללי השינוי וההאצה הבולטים ביותר בשוק. עם הצטרפותו של שלומי אנו מחזקים את הצעת הערך בעולם זה, מגבירים את הנוכחות בשוק הדאטה במגזרים שונים, בדגש על הפיננסי, ומרחיבים את שדרת ההובלה של הפרקטיקות הטכנולוגיות בפירמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה