מינויים

קאמבק מטורף ברדיו: זו המגישה שחוזרת אחרי עשור

כאן רשת ב' מביא לרדיו את 'המסייעת': לראשונה מזה כעשור, כרמלה מנשה חוזרת להגיש תוכנית רדיו
מערכת ice |  1
מיקרופון (צילום רפי דלויה)
כרמלה מנשה, הפרשנית הצבאית של כאן חדשות חוזרת לעמדת המגישה - לראשונה מזה כעשר שנים. מנשה תגיש תוכנית שבועית שתקרא "המסייעת" ביחד עם הכתב לירן כוג'הינוף.
התוכנית תשודר בימי חמישי בשעה 19:00 בכאן רשת ב, ותעניק במה לחיילים ולמשפחותיהם שנתקלו בבעיה או עוולה בזמן שירותם הצבאי וגם תעסוק בסוגיות הקשורות בצה"ל. צוות התוכנית הקים עמוד פייסבוק ייעודי לפניות, אליו כבר הצטרפו אלפי עוקבים. 
 
היום (רביעי) יעניק נשיא המדינה הרצוג את "עיטור הנשיא" לכרמלה מנשה. בנימוקי קבלת העיטור נכתב: "כרמלה מנשה סיקרה את התחום הצבאי והביטחוני במשך שנים אשר במהלכן חשפה אירועים בתחום הפרט והצבא. מנשה הייתה הכתבת הצבאית הראשונה בשידור הציבורי והיוותה סמל לחופש עיתונות וחופש ביטוי".
בעמוד הפייסבוק של 'המסייעת' שלה היא כתבה: "ברוכים הבאים לקהילה של כאן המסייעת עם כרמלה מנשה, או בשמה השני "האמא של החיילים". הקבוצה נועדה לאפשר פנייה קלה ופשוטה לכל מי שנתקל בבעיה ורוצה לפנות אל כרמלה. מוזמנים לפרוק ולשתף בצורה גלויה או אנונימית, אנחנו נשתדל לעזור, לפתור ולהציף יחד. מכירים מישהו שהקבוצה תוכל לעזור לו? תזמינו גם אותו להצטרף! נתקלתם בבעיה ואתם לא רוצים לעלות אותה כפוסט בקבוצה? מוזמנים לפנות אלינו במייל"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    של
    ריח 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפטלין
    סגור