מינויים

חדשות 13 במינוי מפתיע: זה המשנה החדש למנכ"ל

עו״ד דן שחורי ימונה למשנה למנכ״ל החברה. מנכ״ל חדשות 13: "שמח להצטרף לחברת החדשות של רשת 13 ולהיות חלק מנבחרת מצוינת של אנשי מקצוע. יחד עם אור, לו אני מודה על ההזדמנות וכל האנשים המעולים בחדשות 13, נוכל להוביל את החברה להישגים רבים ומשמעותיים"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
מינוי חדש בחדשות 13: עו״ד דן שחורי ימונה למשנה למנכ״ל החברה. מנכ״ל חדשות 13, אור צלקובניק, ממנה את שחורי בן ה-35 לתפקיד המוגדר כמשנה למנכ״ל וסמנכ״ל פיתוח ואסטרטגיה. 
שחורי בעל ניסיון ניהולי עשיר, בין היתר בתוכן ובאסטרטגיה ארגונית. בתפקידיו הקודמים כיהן כראש מערכת החדשות בפועל של גלי צה"ל, היה העורך של "פגוש את העיתונות" וערך תכניות שונות בערוץ 12. בעברו כיהן כמנכ"ל הקונגרס היהודי-אמריקאי ומילא תפקידים בכירים בהייטק בארה״ב.
 
בשנה האחרונה שימש שחורי כיועץ לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות ולממלא מקום הנשיא, השופט עוזי פוגלמן. בעבר שימש גם כיועץ לראשי הממשלה, נפתלי בנט ולאחר מכן יאיר לפיד.  לשחורי תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, ואת התמחותו עשה במשרד עו״ד גולדפרב זליגמן ושות׳. 
אור צלקובניק, מנכ"ל חדשות 13, מסר: ״אני שמח על הצטרפותו של דן שחורי לצוות ההנהלה המעולה של חדשות 13. שחורי הוא איש מקצוע יוצא דופן, מוכשר ויצירתי, ואין לי ספק שהרקורד המוכח והיכולות הרב-מימדיות שלו, יתרמו רבות לקידום מהלכים משמעותיים עבור חברת החדשות. נמשיך לפעול כולנו בתקופה מורכבת וקשה זו,  כדי להביא לצופינו את החדשות החשובות והמעניינות ביותר, על המסך ובדיגיטל".
דן שחורי מסר: ״אני שמח להצטרף לחברת החדשות של רשת 13 ולהיות חלק מנבחרת מצוינת של אנשי מקצוע. יחד עם אור, לו אני מודה על ההזדמנות וכל האנשים המעולים בחדשות 13, נוכל להוביל את החברה להישגים רבים ומשמעותיים, תוך עשייה עיתונאית מעניינת ונושכת עבור הצופים בטלוויזיה ובדיגיטל.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה