מינויים

קבוצת מבנה נדל"ן במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל התפעול החדש

קבוצת מבנה נדל"ן הודיעה על מינויו של יובל מגור לסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בחברה ויעמוד בראש המערך. למגור 20 שנות ניסיון בתחומי ניהול פרויקטי נדל"ן ואחזקתם, כאשר ב-15 השנים האחרונות ניהל והוביל את קבוצת רמות CBRE
מערכת ice | 
יובל מגור סמנכ"ל תפעול ותחזוקה מבנה (צילום עדי שנפיק)
מינוי בכיר בקבוצת מבנה נדל"ן, בניהולו של עוזי לוי. יובל מגור, מונה לסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בחברה ויעמוד בראש מערך התחזוקה. 
למגור כ-20 שנות ניסיון בתחומי ניהול פרויקטי נדל"ן ואחזקתם, כאשר ב-15 השנים האחרונות ניהל והוביל את קבוצת רמות CBRE. מקבוצות הניהול המובילות בישראל. לאורך שנות פעילותו בחברה הוביל מגור את קבוצת רמות להישגים מקצועיים יוצאי דופן. מגור היה אחראי בין היתר להובלת שינוי מבני בחברה אותה ניהל וקידם אותה באופן משמעותי מחברת אחזקה בגודל בינוני לחברת גדולה, מוכרת ובעלת פעילות רבת משמעות. בהכשרתו מגור הינו מהנדס מכונות BSC בעל תואר מאוניברסיטת בן גוריון.
בתפקידו כסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בקבוצת מבנה, יהיה מגור אחראי על תפעולם ותחזוקתם של מבני הקבוצה. מבנה היא מקבוצות הנדל"ן הגדולות ומובילות בישראל ובבעלותה כ-600 מבנים המונים כ-1.7 מיליון מ"ר במגוון ענפים במשק ובסגמנטים רבים בנדל"ן, לרבות משרדים תעשייה, לוגיסטיקה ומסחר. לקבוצה פריסה ארצית רחבה מצפון הארץ ועד אילת. מגור יעמוד בראש אגף התפעול בחברה, אגף המונה למעלה מ-70 עובדים. מגור  מחליף בתפקידו את דוד אורון ששימש בתפקיד בקבוצת מבנה למעלה מ-20 שנה והיה מעמודי התווך של החברה.
עוזי לוי מנכ"ל מבנה: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של יובל לקבוצת מבנה ומשוכנעים שהוא יתרום רבות לפעילות החברה. יובל הינו מנהל מקצועי ומצטיין בעל ניסיון וידע רב בתחום. אני בטוח שכניסתו לתפקיד תשיא ערך רב לחברה ותתרום לפעילותה וכי יחד עם חברי ההנהלה הנוספים בקבוצה נצעיד את החברה להישגים יוצאי דופן". 
 
יובל מגור, סמנכ"ל תפעול ותחזוקה הנכנס של קבוצת מבנה: "אני גאה להצטרף לצוות המוביל של קבוצת מבנה, מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. בתפקידי החדש אנהל ואתפעל את נכסיה הרבים של מבנה הפרושים ברחבי הארץ ואני גאה על ההזדמנות לקחת חלק משמעותי בפעילות החברה. אני מאמין כי יחד עם חברי להנהלה נוביל את החברה לתנופת עשיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה